GreenWay Polska oraz Europejski Fundusz Leasingowy (EFL) przygotowały ofertę leasingowania stacji ładowania pojazdów elektrycznych. Jest to opcja dla przedsiębiorców, dealerów samochodowych czy przedstawicieli sektora hotelarskiego.

Rozwój elektromobilności w dużej mierze zależy od infrastruktury ładowania pojazdów zelektryfikowanych. Bez tego ta technologia nie osiągnie zakładanego pułapu. Aby wspomóc ten sektor, firmy próbują na własną rękę promować auta elektryczne i hybrydowe oraz tworzyć konsorcja na rzecz inwestycji w budowanie infrastruktury ładowania. Teraz GreenWay Polska oraz Europejski Fundusz Leasingowy, które postanowiły wspólnie stworzyć produkt dedykowany przede wszystkim firmom, dealerom samochodowym czy sektorowi HoReCa, stanowiącego połączenie hotelarstwa i gastronomii – restauracji oraz kawiarni.

CZYTAJ TAKŻE: W Niemczech powstanie największa stacja do ładowania aut elektrycznych

– Sukcesywnie rozwijamy ofertę biznesową, dostosowujemy ją do potrzeb rynku i naszych klientów. Celem jest maksymalna dostępność naszej sieci ładowarek dla kierowców pojazdów elektrycznych, jak również infrastruktury do ładowania dla przedsiębiorców, którzy rozwijają elektromobilną flotę lub usługi z tym związane oraz chcą zwiększyć atrakcyjność swojej oferty dla klientów – mówi Aleksander Czapczyk, Dyrektor Działu Sprzedaży GreenWay Polska. Oferta przygotowana przez spółki dotyczy leasingu stacji ładowania samochodów zelektryfikowanych. GreenWay odpowiedzialny jest za część związaną z doborem urządzenia oraz aspektami technicznymi. Z kolei EFL odpowiada za kwestie przygotowania oferty oraz opcji finansowych. Klienci będą mogli również skorzystać z innych usług oferowanych przez GreenWay, związanych ze stacjami ładowania. Wśród nich można np. wymienić budowę przyłączy zasilających stację, odbiór Urzędu Dozoru technicznego czy zarządzanie stacjami.

CZYTAJ TAKŻE: Kolejne punkty szybkiego ładowania na stacjach Orlenu

– Dzięki temu rozwiązaniu, przedsiębiorcy zyskują możliwość bardziej efektywnego zarządzania kosztami poniesionymi na wdrożenie elektromobilności. Wierzymy, że takie rozwiązania odpowiedzą na oczekiwania naszych partnerów oraz klientów, tym samym przyczyniając się do zwiększenia zainteresowania elektryfikacją swoich flot i obiektów – dodaje Aleksander Czapczyk.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

#RZECZoBIZNESIE: Bogusław Bławat: Jest luka na polskie auto elektryczne

Europejskie marki nie są zainteresowane w najbliższej dekadzie, żeby przejść z segmentu samochodów premium ...

W Polsce pojawiły się trójwymiarowe przejścia dla pieszych

Polska dołączyła do krajów testujących innowacyjne oznakowanie poziome. Dzięki nowatorskiemu malowaniu pasów dla pieszych ...

Google Maps z nowymi możliwościami

Firma technologiczna – Google – unowocześniła jeden ze swoich kluczowych produktów - Google Maps. ...

Alfa Romeo Stelvio vs. Volvo XC60: Finezja kontra pragmatyzm

SUV-y to pożądane modele pośród aut premium. XC60 jest najpopularniejszym samochodem w swoim segmencie ...

Volkswagen ID concept - protoplasta VW I.D., który wyjedzie na drogi w 2020 r. Baterie do całej rodziny tego modelu będą powstawały w zakładach LG Chem w Polsce

Niemcy szukają w Polsce akumulatorów do elektryków

Niemcy chcą rozmawiać z Polską o współpracy w produkcji akumulatorów do samochodów elektrycznych. To ...

Suzuki: Roczny zysk lepszy od przewidywań

Japoński lider w segmencie samochodów małolitrażowych i producent jednośladów wypracował w ostatnim roku finansowym ...