60-sekundowa reklama Volkswagena z trenerem reprezentacji Niemiec Joachimem Löwem z okazji upadku berlińskiego muru 30 lat temu zajmuje się kwestią „przekraczania granic”.

Upadek muru berlińskiego to ważny dzień i ważna rocznica. Nie tylko dla Niemców. Ten dzień zmienił cały świat. 9 listopada 2019 roku minęło 30 lat od tego wydarzenia. Z tej okazji Volkswagen wyprodukował reklamę z Joachimem Löwem i elektrycznym ID.3. W obiektywie kamery widzimy symbole podziału i zjednoczenia: historyczne budynki, specjalne miejsca, kultową architekturę Zachodu i Bloku Wschodniego, a także sceny podzielonych, a następnie ponownie połączonych drużyn narodowych NRD i RFN.

CZYTAJ TAKŻE: Ceny | Volkswagen e-up!: 100 km więcej zasięgu, 21 tys. zł taniej

""

Model ID.3 to początek elektrycznej inwazji Volkswagena.

Foto: moto.rp.pl

Elektryczny ID.3 z Joachimem Löwem za kierownicą jedzie w kierunku dawnej ściany. Funkcja hamowania awaryjnego zatrzymuje pojazd w samą porę tuż przed ścianą. Löw przekracza dawną granicę niemiecko-niemiecką w ID.3 , a przesłanie filmu to samochody potrafią rozpoznać ściany. Ludzie mogą je pokonać.