60-sekundowa reklama Volkswagena z trenerem reprezentacji Niemiec Joachimem Löwem z okazji upadku berlińskiego muru 30 lat temu zajmuje się kwestią „przekraczania granic”.

Upadek muru berlińskiego to ważny dzień i ważna rocznica. Nie tylko dla Niemców. Ten dzień zmienił cały świat. 9 listopada 2019 roku minęło 30 lat od tego wydarzenia. Z tej okazji Volkswagen wyprodukował reklamę z Joachimem Löwem i elektrycznym ID.3. W obiektywie kamery widzimy symbole podziału i zjednoczenia: historyczne budynki, specjalne miejsca, kultową architekturę Zachodu i Bloku Wschodniego, a także sceny podzielonych, a następnie ponownie połączonych drużyn narodowych NRD i RFN.

CZYTAJ TAKŻE: Ceny | Volkswagen e-up!: 100 km więcej zasięgu, 21 tys. zł taniej

Model ID.3 to początek elektrycznej inwazji Volkswagena.

Elektryczny ID.3 z Joachimem Löwem za kierownicą jedzie w kierunku dawnej ściany. Funkcja hamowania awaryjnego zatrzymuje pojazd w samą porę tuż przed ścianą. Löw przekracza dawną granicę niemiecko-niemiecką w ID.3 , a przesłanie filmu to samochody potrafią rozpoznać ściany. Ludzie mogą je pokonać.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Jak wygnać demony z przyczepy

A gdyby tak się nagle okazało się, że trzeba gdzieś ruszyć z przyczepą? Ba, ...

Audi A4: Coś więcej niż modernizacja

Całkowicie zmieniona stylistyka, nowy system informacyjno-rozrywkowy, technologia hybrydowa - rzadko kiedy modernizacja modelu jest ...

Wzloty i upadki Tesli. Kwartał na plusie, ale wynik rozczarowuje

Tesla opublikowała wyniki finansowe za ostatni kwartał 2018 roku. Firma wypracowała wynik dodatni, a ...

909 km autostrad za darmo

Korki na autostradowych bramkach nie znikną przez najbliższych kilka lat. To zła wiadomość. Dobra ...

Audi zapłaci 800 mln euro grzywny

Ze względu na manipulacje przy silnikach diesla niemiecka prokuratura nałożyła grzywnę na markę Audi. ...

Suzuki Vitara 1.0 Allgrip: Dobry przyjaciel

Ponad trzy dekady temu pojawiła się na rynku pierwsza generacja Vitary. Dziś to globalny ...