Seat jest pierwszą marką motoryzacyjną, jaka zaistnieje w przestrzeni festiwalu muzycznego Open’er Festival.

To nie pierwszy kontakt Seata z muzyką. Seat już od kilku lat angażuje się w projekty muzyczne i współpracuje z najważniejszymi europejskimi festiwalami. Tylko w tym roku Seat obecny był na barcelońskim festiwalu Primavera Sound, edycjach Lollapaloozy w Paryżu i Berlinie oraz Wireless Festival we Frankfurcie.

Festiwal Seat Primavera Sound odbywa się w Barcelonie.

Jak podkreślają przedstawiciele marki, wydarzenia muzyczne korespondują z jej tożsamością: – Open’er to największy festiwal w Polsce, który co roku przyciąga setki tysięcy ludzi. Tym bardziej cieszymy się, że dołączamy do niego jako pierwsza marka motoryzacyjna w historii – mówi Jakub Góralczyk, PR Manager Seata Polska. – Wierzymy w niepowtarzalną siłę muzyki do przełamywania barier i łączenia ludzi. Biorąc udział w festiwalu chcemy podzielić się energią Seata i pragniemy, by wszyscy uczestnicy tego wydarzenia dali się – wraz z nami – ponieść wspaniałej muzyce.

Jakub Góralczyk, PR Manager Seat Polska.

Strefa Seata na Open’erze będzie przestrzenią, w której będzie panować odprężający, barceloński klimat. Zaprojektowano ją tak, by zbliżała uczestników do pozytywnej i inspirującej stolicy Katalonii, wnosiła koloryt i swoje wyjątkowe barwy w doświadczenie festiwalu – ale także umożliwiała dzielenie się wrażeniami z koncertów w zrelaksowanej atmosferze. Podczas Open’era w strefie Seata zaproszony artysta stworzy także unikalny miejski street art. Co więcej, uczestnicy otrzymają również możliwość wzięcia udziału w wyjątkowym doświadczeniu car-a-oke.

Open’er Festival to najwiekszy festiwal muzyczny w Polsce.

– Zaangażowanie SEAT-a w muzykę jest częścią naszej międzynarodowej strategii – mówi Michał Zygmanowski, Dyrektor marketingu SEAT – Pragniemy w ten sposób stworzyć organiczną platformę łączącą nasze DNA – energetyczny charakter marki, jej niepowtarzalną dynamikę – z tym, co uniwersalnie wzbudza nasze emocje, przywiązuje, nie pozostawia obojętnym. Dlatego też Open’er Festival jest naszym naturalnym partnerem. Open’er Festival rozpoczyna się w Gdyni 3 lipca i potrwa do 6 lipca.

ZOBACZ TAKŻE: Czego słuchamy w aucie? Seat publikuje wyniki badań

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

CENY | Mazda CX-30: Narodziny księżniczki

Mazda zaprezentowała w Polsce nową Mazdę CX-30. Kolejny crossover tej marki może sporo namieszać ...

Nowa Corsa podczas testów na torze Rodgau-Dudehofen, kwiecieńl 2019

Opel katuje nową Corsę

Rozpoczęcie sprzedaży latem, dostawy pierwszych egzemplarzy już jesienią tego roku – przygotowania do najważniejszej ...

96 procentowy spadek sprzedaży samochodów w Chinach

W pierwszej połowie lutego chiński rynek samochodowy praktycznie stanął w miejscu. W pierwszej połowie ...

Tesla wkracza do Polski. Będzie autoryzowany serwis

Jak podaje "Puls Biznesu" w Polsce zacznie działać oficjalny oddział Tesli. W tym celu ...

Kryzys w branży moto. W Niemczech pracę straci 100 tys. osób

W niemieckim przemyśle samochodowym może dojść do utraty 100 000 miejsc pracy. Taką prognozę ...

Koniec manipulacji z pomiarem zużycia paliwa

Kupujący auta czują się oszukiwani. Różnice między danymi producentów a rzeczywistym spalaniem na drodze ...