Suzuki przedłuża sponsoring polskiej koszykówki

Suzuki Motor Poland i Polski Związek Koszykówki oraz Polska Liga Koszykówki podpisały nową, dwuletnią umowę sponsoringową. Koszykarze otrzymują wsparcie finansowe i 150 samochodów Suzuki.

Publikacja: 12.06.2019 16:09

Suzuki przedłuża sponsoring polskiej koszykówki

Foto: fot. Suzuki

– Suzuki jest partnerem Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki od 2013 roku. Wspieraliśmy tę dyscyplinę przez wiele lat, także w okresach, gdy jej popularność była mniejsza. Jako stabilny i wieloletni sponsor wierzyliśmy, że efekty przyjdą i teraz wspólnie cieszymy się z ogromnego sukcesu sportowego, jakim jest awans naszej męskiej reprezentacji do Mistrzostw Świata w Chinach – – tłumaczy Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland. Jak przyznał, marketing sportowy przekłada się na wzrost świadomości marki, ale równie ważne jest to, że Suzuki w ten sposób wnosi swój wkład w rozwój wielu dyscyplin w Polsce, w tym koszykówki.

""

Radosław Piesiewicz, prezes PZKosz i Polskiej Ligi Koszykówki i Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland ze limitowaną edycją koszulki przygotowanej z okazji Mistrzostw Świata w Pekinie / fot. Suzuki

moto.rp.pl

Współpraca będzie się rozwijać, bo 12 czerwca 2019 roku Suzuki Motor Poland i PZKosz oraz PLK ogłosiły podpisanie nowej umowy sponsoringowej. Suzuki zostaje Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski Koszykarzy i Koszykarek i Sponsorem Oficjalnym Energa Basket Ligi w ekstraklasie mężczyzn i kobiet. Turnieje finałowe Pucharu Polski Mężczyzn i Kobiet oraz mecz o Superpuchar Polski zostały objęte sponsoringiem tytularnym Suzuki.

CZYTAJ TAKŻE: Suzuki przez kolejny rok sponsorem Reprezentacji Polski w piłce ręcznej

Awans to spełnienie marzeń, bo po raz ostatni polska kadra grała na Mistrzostwach Świata 52 lata temu. Jesteśmy z tego dumni. Obecnie trwają mecze finałowe obecnego sezonu, który był pełen zwrotów akcji i niespodzianek – bo taka jest nasza liga, ciekawa i nieobliczalna. Warto w nas inwestować, bo zapewniamy emocje przez cały sezon – podsumował Radosław Piesiewicz, prezes PZKosz i Polskiej Ligi Koszykówki.

CZYTAJ TAKŻE: Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland: Zaangażowanie marki w sport to budowa wizerunku

W przededniu Mistrzostw Świata Suzuki wspiera koszykarzy środkami finansowymi oraz flotą 150 wszechstronnych i niezawodnych samochodów. Kontrakt ma wartość kilku milionów zł rozłożonych na dwa lata.

– Suzuki jest partnerem Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki od 2013 roku. Wspieraliśmy tę dyscyplinę przez wiele lat, także w okresach, gdy jej popularność była mniejsza. Jako stabilny i wieloletni sponsor wierzyliśmy, że efekty przyjdą i teraz wspólnie cieszymy się z ogromnego sukcesu sportowego, jakim jest awans naszej męskiej reprezentacji do Mistrzostw Świata w Chinach – – tłumaczy Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland. Jak przyznał, marketing sportowy przekłada się na wzrost świadomości marki, ale równie ważne jest to, że Suzuki w ten sposób wnosi swój wkład w rozwój wielu dyscyplin w Polsce, w tym koszykówki.

Tu i Teraz
Miko Marczyk i Szymon Gospodarczyk wystartują w Rajdzie Świdnickim
Tu i Teraz
Wracają protesty rolników, Dzisiaj przejścia graniczne z Ukrainą, 10 maja Warszawa
Tu i Teraz
Rozpoczął się remont autostrady A1. Prace potrwają przez kilka miesięcy
Tu i Teraz
Tesla planuje zwolnić 14 tys. osób. Co 10 pracownik wyląduje na bruku
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Tu i Teraz
Michelin likwiduje fabrykę opon w Olsztynie. Przenosi ją do Rumunii