fot. Suzuki

Suzuki Motor Poland i Polski Związek Koszykówki oraz Polska Liga Koszykówki podpisały nową, dwuletnią umowę sponsoringową. Koszykarze otrzymują wsparcie finansowe i 150 samochodów Suzuki.

– Suzuki jest partnerem Polskiego Związku Koszykówki i Polskiej Ligi Koszykówki od 2013 roku. Wspieraliśmy tę dyscyplinę przez wiele lat, także w okresach, gdy jej popularność była mniejsza. Jako stabilny i wieloletni sponsor wierzyliśmy, że efekty przyjdą i teraz wspólnie cieszymy się z ogromnego sukcesu sportowego, jakim jest awans naszej męskiej reprezentacji do Mistrzostw Świata w Chinach – – tłumaczy Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland. Jak przyznał, marketing sportowy przekłada się na wzrost świadomości marki, ale równie ważne jest to, że Suzuki w ten sposób wnosi swój wkład w rozwój wielu dyscyplin w Polsce, w tym koszykówki.

Radosław Piesiewicz, prezes PZKosz i Polskiej Ligi Koszykówki i Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland ze limitowaną edycją koszulki przygotowanej z okazji Mistrzostw Świata w Pekinie / fot. Suzuki

Współpraca będzie się rozwijać, bo 12 czerwca 2019 roku Suzuki Motor Poland i PZKosz oraz PLK ogłosiły podpisanie nowej umowy sponsoringowej. Suzuki zostaje Sponsorem Głównym Reprezentacji Polski Koszykarzy i Koszykarek i Sponsorem Oficjalnym Energa Basket Ligi w ekstraklasie mężczyzn i kobiet. Turnieje finałowe Pucharu Polski Mężczyzn i Kobiet oraz mecz o Superpuchar Polski zostały objęte sponsoringiem tytularnym Suzuki.

CZYTAJ TAKŻE: Suzuki przez kolejny rok sponsorem Reprezentacji Polski w piłce ręcznej

Awans to spełnienie marzeń, bo po raz ostatni polska kadra grała na Mistrzostwach Świata 52 lata temu. Jesteśmy z tego dumni. Obecnie trwają mecze finałowe obecnego sezonu, który był pełen zwrotów akcji i niespodzianek – bo taka jest nasza liga, ciekawa i nieobliczalna. Warto w nas inwestować, bo zapewniamy emocje przez cały sezon – podsumował Radosław Piesiewicz, prezes PZKosz i Polskiej Ligi Koszykówki.

CZYTAJ TAKŻE: Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland: Zaangażowanie marki w sport to budowa wizerunku

W przededniu Mistrzostw Świata Suzuki wspiera koszykarzy środkami finansowymi oraz flotą 150 wszechstronnych i niezawodnych samochodów. Kontrakt ma wartość kilku milionów zł rozłożonych na dwa lata.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Umowa na budowę S1 za ponad pół miliarda złotych

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) podpisała umowę na budowę drogi ekspresowej S1 ...

Jaguar poluje w USA na klientów Tesli – 15 tys. dolarów rabatu

W USA Jaguar oferuje wybranym użytkownikom Tesli aż do 15 tys. dolarów zniżki na ...

Elimen E-VN1: Tak wygląda pierwszy polski transportowy samochód elektryczny

Niezależny fundusz inwestycyjny Assay zrealizował pierwszy na polskim rynku elektryczny samochód dedykowany branży logistycznej ...

Daimler chce dojść do 3 mln mercedesów rocznie

Daimler zamierza inwestować w zwiększenie mocy produkcyjnych działu Mercedes-Benz Cars i dojść do 3 ...

Nissan płaci za kryzys

Spadek sprzedaży samochodów i niższe zyski, które obniżają perspektywy wypłaty dywidendy za obecny rok ...

Hyundai dołącza do sieci rozwoju szybkich ładowarek

Koreański koncern Hyundai Motor Group, zrzeszający marki Hyundai oraz Kia, postanowił dołączyć do Ionity. ...