fot. Noriko Hayashi/Bloomberg

Zaniemówiliśmy. Tak, tak, zaniemówiliśmy, olśnieni blaskiem Chevroleta Impali z 1958 r., który był jedną z atrakcji tegorocznego Tokyo Auto Salon. Przyznacie, że nic w tym tygodniu nie mogłoby przyćmić dzieła Takahiko Izawy i jego firmy Rohan Izawa Art Design.

Potrzebne ci nowe „ubranie” dla samochodu które sprawi, że nikt nigdy nie minie cię na drodze obojętnie? Jedną z firm, które mogą w tym pomóc jest japońskie studio Rohan Izawa Art. Design, specjalizujące się w najbardziej wyrafinowanej personalizacji aut. Reklamówką jej możliwości jest Rohan Metal Chevrolet Impala z 1958 r., jedna z atrakcji tegorocznego Tokyo Auto Salon. Rekonstrukcja i zdobienie samochodu zajęły dwa lata. Ręcznie grawerowana karoseria została pokryta specjalnym, opracowanym przez Izawę lakierem IZ METAL, dzięki któremu można uzyskać efekt zbliżony do chromowania powierzchni. Ten wynalazek pozwolił Izawie grawerować wzory nie tylko na elementach chromowanych, ale na całym nadwoziu. Po co, spytacie? Nie pytajcie, dajcie się uwieść temu blaskowi.

fot. Noriko Hayashi/Bloomberg (3)

Rohan Izawa Art Design ma w swojej ofercie różne techniki „body paintingu”, uprawianego na karoseriach samochodów, a auta pokazowe przygotowane przez studio zdobywają nagrody na japońskich (bo jakże by mogło być inaczej) wystawach motoryzacyjnych. Poza grawerowaniem i malowaniem lakierem IŻ METAL są także takie atrakcje dla auta i właściciela, jak „Grinder Tatoo” czy „3D painting”. Jak twierdzi sam Takahiko Izawa, Impalą, po zakończeniu jej kariery ekspozycyjnej (debiutowała na Sema Show w 2018 r.), zamierza jeździć sam. Choć – przyznajmy – jest to nieco ryzykowne, choćby ze względu na koszty usunięcia nawet drobnej szkody parkingowej….

Zobaczcie, jak powstawał niezwykły Chevrolet:

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Rząd łagodzi ograniczenia opodatkowania i leasingu aut. Zmiany i tak zabolą

Będą niekorzystne dla przedsiębiorców zmiany w zasadach opodatkowania i leasingu samochodów osobowych. Wygląda na ...

Co się dzieje w „białym piekle”?

Proces przygotowania nowej opony zimowej nie jest prosty. Poza opracowaniem odpowiedniej mieszanki, trzeba przejechać ...

Luca de Meo, prezes SEAT-a: Jesteśmy marką dla ludzi młodych

Przez całe lata nie było jasności, czym ma być SEAT. Marką sportową? Masową? Nigdy ...

Spadki sprzedaży w marcu. Tylko jedna marka się obroniła

Nie ma co ukrywać. SARS-CoV-2 doprowadził do sytuacji, w której rynek sprzedaży pojazdów zamarł. ...

Paweł Piwowar, wiceprezes Asseco: Na wyścigi do ładowarki

Państwo traci co najmniej 20 zł na każdych stu kilometrach przejechanych elektrykiem. Rocznie, zakładając ...

Będzie szturm klientów na firmy leasingowe

Spółki leasingowe nie chcą komentować zmian, które dla ich branży przyszykował rząd. Spodziewają się ...