""

W momencie debiutu na polskim rynku, Mercedes zaoferował trzy silniki wysokoprężne i jeden benzynowy.

Foto: moto.rp.pl

""

Za kilka miesięcy ofertę uzupełni hybryda typu plug-in oparta na jednostce wysokoprężnej. W jej przypadku zasięg w trybie bezemisyjnym może wynieść nawet 80 kilometrów. Żaden z konkurentów z metką premium nie ma w swojej ofercie takiego pojazdu.

Foto: moto.rp.pl

""

Klucz do sukcesu stanowi E-Active Body Control. Pneumatyczne zawieszenie działa na każde koło niezależnie, co gwarantuje bardzo wysoki komfort jazdy po nierównych drogach.

Foto: moto.rp.pl

""

Kolejną innowacją są w pełni LED-owe, aktywne reflektory wykonane w technologii Multibeam. Snop światła podąża za skrętem kierownicy, a w trybie drogowym oświetla jezdnię na dystansie nawet 650 metrów przed pojazdem.

Foto: moto.rp.pl

""

Cyfrowy kluczyk można przenieść do smartfona. Wystarczy zbliżyć telefon do czujnika, by samochód odryglował zamki. Dodatkowo, ulubione aplikacje można przenieść na centralną jednostkę multimedialną.

Foto: moto.rp.pl

""

Zaawansowany system MBUX obejmuje również nawigację, jakiej na rynku dotąd nie było.

Foto: moto.rp.pl

""

Kamera zabudowana na wysokości lusterka nagrywa w czasie rzeczywistym przestrzeń przed samochodem i przenosi ją na 12,3-calowy ekran centralny przy konieczności wykonania manewru. Dzieje się to podczas wolniejszej jazdy przed skrzyżowaniem lub w gąszczu wąskich uliczek. System nanosi na obraz strzałki kierunkowe i informacje dotyczące numerów budynków lub punktów POI.

Foto: moto.rp.pl

""

Klient może wybierać między rozmaitymi wzorami aluminiowych obręczy w rozmiarze od 20 do 22 cali.

Foto: moto.rp.pl

ZOBACZ TAKŻE: 10 faktów o nowym Mercedesie GLE

""

GLE w połączeniu z 245-konnym silnikiem diesla został wyceniony na 269 tysięcy złotych. Pakiet AMG należy do wyposażenia seryjnego niezależnie od wersji silnikowej.

Foto: moto.rp.pl