SEAT w Full Service Leasingu to ciekawa oferta dla firm, które oczekują wygodnych i oszczędnych rozwiązań. 

W Polsce działają 2 mln przedsiębiorców. Wielu z nich zadaje sobie pytanie, jak wybić się z tłumu, a przy tym nie tracić czasu i energii na obsługę firmowych samochodów. – Marka SEAT oferuje samochody, które pozwolą wyróżnić się na tle typowych aut flotowych, między innymi dzięki charakterystycznym liniom nadwozia i ciekawej stylistyce – przekonuje Damian Nowicki, dyrektor sprzedaży marki SEAT. Z kolei Michał Dyc, dyrektor sprzedaży detalicznej w Volkswagen Financial Services wskazuje, że nowa na rynku oferta – SEAT for Business – dla firm z sektora MŚP, mikroprzedsiębiorstw oraz jednoosobowych działalności, między innymi dzięki niskim ratom ułatwi nabycie, ale i codzienne użytkowanie samochodów tej lubianej marki.

Firmy korzystają z niskich rat

Sukces niskich rat widoczny jest w statystykach rejestracji pojazdów. Ubiegłoroczna sprzedaż po raz kolejny pobiła rekord, a na przedsiębiorców przypadło ponad 70 proc. sprzedaży nowych samochodów. Duży udział klientów biznesowych jest skutkiem m.in. atrakcyjnego finansowania, w tym leasingu z niskimi ratami. Firmy coraz chętniej z niego korzystają skuszone ratami, które mogą być nieraz nawet dwukrotnie niższe niż w tradycyjnym leasingu.

Atrakcyjne raty wynikają ze spłaty przez klienta jedynie przewidywanej utraty wartości auta w okresie umowy (od 2 do 5 lat), a nie całej jego wartości. Po zakończeniu umowy użytkownik może samochód zmienić na nowy (i nowocześniejszy), albo wykupić go za kwotę wcześniej ustaloną w umowie.

Dzięki takiemu rozwiązaniu można płynnie odnowić swój park samochodowy, odpowiednio do zmieniających się potrzeb firmy. – Kolejny plus niskich rat jest taki, że „pozbywamy” się auta w momencie, gdy może ono zacząć generować dodatkowe koszty, np. będzie wymagało częstszych przeglądów czy napraw. Zastąpienie go nowym pojazdem zanim nadejdzie moment większych „inwestycji” w serwis, to korzystne rozwiązanie – przekonuje Michał Dyc.

Warto też pamiętać o innym aspekcie: oferty dealerów systematycznie się zmieniają. Co roku na rynku pojawiają się samochody, które są bezpieczniejsze, bardziej ekologiczne i mają wyższe osiągi. – Możliwość zmiany samochodów na nowe już po dwóch-trzech latach daje szansę sięgnięcia po najnowsze auta danej marki w regularnych odstępach czasu – podkreśla Michał Dyc.

Usługi zapewniają mobilność

Finansowanie oparte na niskich ratach przygotowane przez Volkswagen Financial Services stało się podstawą do stworzenia oferty SEAT for Business, dzięki której przedsiębiorca ma zapewnioną mobilność, a dodatkowo przez cały okres umowy stałe i przewidywalne koszty związane z użytkowaniem samochodów. W ramach oferty przedsiębiorca otrzymuje finansowanie samochodów w niskich ratach oraz usługi w ramach Full Service Leasingu: przeglądy okresowe, wymianę opon i ich przechowywanie, zakup materiałów eksploatacyjnych (poza paliwem) i części zamiennych, samochód zastępczy na czas usług w serwisie, kartę paliwową, całodobowe assistance 24h w całej Polsce.

Tak skonstruowana oferta zapewnia:

– optymalizację kosztów – dzięki niskim miesięcznym ratom,

– wsparcie dedykowanego doradcy,

– naprawy w ASO (nie tylko SEAT-a, ale i innych marek Grupy Volkswagen) na terenie całego kraju,

– brak ryzyka związanego z wartością końcową samochodu,

– wymianę samochodu co 2-5 lat,

– stałą stawkę ubezpieczenia przez cały okres finansowania (ubezpieczenie wieloletnie),

– stałe raty, które nie ulegną zmianie przez cały okres umowy.

Samochód to wizytówka

Auto jest wizytówką firmy i kierowcy. Stąd coraz większa popularność marki SEAT wśród przedsiębiorców, do których trafia jej pełna temperamentu stylistyka i dynamiczne zestrojony układ kierowniczy. Damian Nowicki podkreśla, że w przypadku marki SEAT niezawodność gwarantuje niemiecka technologia koncernu Volkswagen, natomiast zadziorny charakter wynika z hiszpańskiego rodowodu.

Potwierdzeniem wysokiej jakości samochodów SEAT jest 5-letnia gwarancja dostępna w standardzie. Gwarancja przez pierwsze 2 lata obowiązuje bez limitu kilometrów, a przez kolejne 3 lata do przejechania 150 000 km. – Jest to jedna z najbardziej atrakcyjnych ofert dostępnych na rynku – zaznacza Nowicki.

Już teraz co trzeci samochód sprzedawany w Polsce to SUV lub crossover. Firmy szukające SUV-a do swojej floty, w ofercie SEAT znajdą aż 3 takie modele.

Najmniejszy z nich, miejski kompakt SEAT Arona ma bogate wyposażenie i dobre właściwości jezdne. Średniej wielkości SUV SEAT Ateca charakteryzuje się agresywnym wyglądem, sportowym prowadzeniem oraz wyposażeniem porównywalnym z markami premium. Flagowym modelem hiszpańskiej marki jest SEAT Tarraco. Wyróżnia się możliwością pomieszczenia aż 7 osób. W Tarraco kierowcę wspierają wszystkie nowoczesne systemy bezpieczeństwa. Samochód ma pełne oświetlenie LED, asystenta jazdy w korku, system ochrony pasażerów podczas dachowania i wiele innych. Standardowo jest też w nim montowany wirtualny kokpit z ponad 10-calowym ekranem.

Zwycięskie wawrzyny

Damian Nowicki podkreśla, że marka SEAT została doceniona przez prasę fachową i profesjonalistów, wygrywając w licznych porównaniach i testach. SEAT Arona zdobył tytuł Najlepszego Samochodu dla Menedżera w kategorii małych SUV-ów/crossoverów wg menedżerów flotowych w plebiscycie Fleet Awards Polska 2018. Kompaktowy SUV okazał się też bezkonkurencyjny w testach magazynów motoryzacyjnych (np. Auto Świat 2019). Eksperci docenili przestronne wnętrze, pewne i precyzyjne prowadzenie oraz 5-letnią gwarancję.

SEAT Ateca okazał się z kolei najlepszym autem w plebiscycie Best Buy Car in Europe 2017 w międzynarodowym konkursie AUTOBEST. Jury wysoko oceniło połączenie designu, dynamiki, technologii oraz stosunku ceny do jakości.

Mocną propozycją w ofercie SEAT-a pozostaje niezmiennie SEAT Ibiza. Auto zdobyło drugie miejsce w prestiżowym konkursie European Car of the Year 2018. Oceniający docenili ostre, dynamiczne linie, lusterka boczne wychodzące z drzwi, a nie z okolic słupka i spójne, proporcjonalne nadwozie.

SEAT we wrześniu 2019 r. stał się też marką nr 1 w Wielkim Teście Salonów Dealerskich, z gwarancją najlepszej obsługi dla floty.

Materiał powstał we współpracy z Volkswagen Group Polska sp. z o.o.

Mogą Ci się również spodobać

Koniec sprzedaży w Europie Corvetty i Camaro

Corvette i Chevroleta Camaro można kupić oficjalnie w Europie i w Polsce. Ta oferta ...

Sylvain Coursimault, wiceprezes Dacii: Nasz segment rynku naszą twierdzą

Kiedy piętnaście lat temu zaprezentowaliśmy markę Dacia jako część Grupy Renault, to rzeczywiście mieliśmy ...

Coraz więcej szczegółów o nowej Skodzie Octavii

Oficjalna premiera Skody Octavii będzie miała miejsce 11 listopada. Na krótko przed prezentacją pojawia ...

Salonu w Genewie nie będzie

Tegoroczny salon samochodowy w Genewie stał się ofiarą koronawirusa. Decyzję podjęto po ogłoszeniu przez ...

Audi ma tymczasowego prezesa

Audi ma nowego, tymczasowego szefa. Został nim Abraham Schot, który od niespełna roku był ...

Europa szuka pomysłu na komunikację między pojazdami

Rozpowszechniona i poszukiwana przez każdego posiadacza smartfona sieć wi-fi nie jest rozwiązaniem dla samochodów ...