Toyota jest przebojem polskiego rynku i marką, którą klienci nad Wisłą wybierają najchętniej. W 2024 roku najlepiej sprzedającym się nowym autem w Polsce była Corolla, a w pierwszej dziesiątce znalazły się jeszcze: Yaris Cross (miejsce trzecie), C-HR (czwarte), Yaris (piąte) i RAV4 (dziewiąte). To prawdziwa dominacja japońskiej marki. Można jednak zauważyć, że w Top 10 nie znalazła się Corolla Cross, czyli auto z segmentu C-SUV. Dlaczego? To raczej nie jest kwestia ceny – w końcu RAV4 kosztuje więcej. Corollę Cross nie jest tak chętnie kupowana, jak pozostałe modele Toyoty. Teraz może się to zmienić.
Toyota Corolla Cross
Toyota Corolla Cross GR
Teraz Corolla Cross przeszła jednak lifting, który sprawił, że design stał się nowocześniejszy. Co się zmieniło? Przede wszystkim, przód nieco nawiązuje do nowych modeli w gamie Toyoty - zyskał nowy grill we wzór plastra miodu z diodową listwą i wyżej umieszczonym znaczkiem, inne reflektory i przeprojektowany zderzak. Z kolei z tyłu zmieniono lampy. Z boku można zauważyć felgi z nowym wzorem. W gamie pojawiły się również nowe lakiery. We wnętrzu zauważymy większą konsolę centralną, która ma teraz inne uchwyty na napoje, ładowarkę indukcyjną i przesuwany podłokietnik. Zamontowano też nową gałkę zmiany biegów. Na 10,5-calowym ekranie wyświetla się system multimedialny, który może pobierać aktualizacje z chmury.
Toyota Corolla Cross