To bardzo ważny model BMW. Na rodzimym niemieckim rynku co siódme sprzedane BMW to właśnie seria 3. Można śmiało stwierdzić, że dla BMW to najważniejszy model w gamie. Na niektórych rynkach limuzyna i kombi sprzedają się w proporcji 50/50. Seria G20 (limuzyna) i G21 (Touring) pojawiła się w 2019 roku. Po trzech latach przyszła pora na aktualizację.
Dobra wiadomość dla większości klientów jest taka, że wlot powietrza nie urósł. Seria 3 nie odziedziczyła nerki po "czwórce". Przednie reflektory zostały lekko przeprojektowane, również sam wlot powietrza jest nieco bardziej kanciasty. Dolny wlot powietrza stał się znacznie większy co w sumie ma nadać mocniejszą prezencję. Z tyłu zmieniły się detale w zderzakach (pionowe wloty/końcówki dyfuzora), jest też nowy kształt anteny. Teraz jest bardziej płaska i nieco większa. Inżynierowie musieli w niej zmieścić więcej technologii do odbioru systemów cyfrowych.
Czytaj więcej
Po 18 latach w BMW wraca legendarne oznaczenie M4 CSL. Obecnie będzie to najszybszy model produkowany przez BMW. Ma moc 550 KM przekazywaną wyłącznie na tylne koła. Jego edycja jest limitowana do 1000 sztuk.