Polskie ceny nowej Skody Octavii

Skoda Octavia czwartej generacji jest większa i jeszcze bardziej przestronna od poprzedniej wersji. Już teraz można śmiało zaryzykować stwierdzenie, że to najlepsza Octavia jak kiedykolwiek powstała. Teraz poznaliśmy polski cennik czeskiego hitu.

Publikacja: 07.02.2020 21:03

Polskie ceny nowej Skody Octavii

Foto: moto.rp.pl

Nowa Octavia jest większa, przestronniejsza, nowocześniejsza i ładniejsza od swojego poprzedniczki. Model został wyposażony w najnowsze rozwiązania z zakresu systemów bezpieczeństwa, dostępna będzie również z napędem hybrydowym typu plug-in (PHEV) oraz jako tzw. miękka hybryda (mHEV). Samochód otrzymał bogate wyposażenie standardowe a z okazji wprowadzenia na rynek polski dostępny jest w specjalnej ofercie premierowej. Światowa premiera odbyła się 11 listopada 2019 roku w Pradze. Nowa Skoda jest dłuższa i szersza. Zarówno w wersji Combi, jak i Liftback ma teraz 4689 mm długości oraz 1829 mm szerokości. Rozstaw osi dla obu wersji wynosi 2686 mm. Octavia IV ma dopracowaną aerodynamikę. Współczynnik oporu powietrza liftbacka wynosi od 0,24, a kombi od 0,26. To wartości lepsze niż w nowym Golfie (0,27). Takie dopracowanie opływu powietrza przełoży się nie tylko na mniejsze zużycie paliwa czy emisję CO2, ale także na komfort akustyczny. Nowa Octavia ma być lepiej wytłumiona od Superba.

Najtańsza Octavia (1,0 TSI, 110 KM) kosztować będzie od 82 200 zł. Będzie, bo póki co nie będzie jej w salonach, w roku modelowym 2021. Tak więc póki co cennik nowej Skody Octavii startuje od 94 750 zł za odmianę 1.5 TSI ACT (150 KM) w wersji wyposażenia Ambition. Do wyboru będą trzy wersje wyposażenia: Active (dostępna w późniejszym terminie), Ambition i Style.

""

Foto: moto.rp.pl

Active:
1.0 TSI 110 KM, man. 6-biegowa – od 82 200 zł (od roku modelowego 2021)

Ambition:
1.5 TSI 150 KM, man. 6-biegowa – od 94 750 zł
2.0 TDI 115 KM, man. 6-biegowa – od 102 200 zł
2.0 TDI 150 KM, DSG – od 116 100 zł

Style:
1.5 TSI 150 KM, man. 6-biegowa – od 104 700 zł
2.0 TDI 150 KM, DSG – od 126 050 zł

Dopłata do wersji kombi – 4000 zł.

""

Foto: moto.rp.pl

Nowa Skoda Octavia w każdej wersji oferuje wyposażenie seryjne obejmujące m.in: reflektory główne i tylne światła LED, system bezkluczykowego uruchamiania silnika Kessy Go, 2-ramienna skórzana kierownica, klimatyzacja Climatic, elektromechaniczny hamulec postojowy, systemy bezpieczeństwa Front Assist, Lane Assist oraz Driver Alert – system wykrywający zmęczenie kierowcy, Radio Swing (8,25”, 2 gniazda USB-C umożliwiające ładowanie i transfer danych), Hill Hold Control – wspomaganie ruszania pod wzniesienia, komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem Maxi Dot 4,2”, system Smartlink oraz Bluetooth.

CZYTAJ TAKŻE: Ceny | Skoda Kamiq: Najtańszy SUV w gamie

""

Foto: moto.rp.pl

""

Skoda Octavia Kombi.

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Nowa Octavia jest większa, przestronniejsza, nowocześniejsza i ładniejsza od swojego poprzedniczki. Model został wyposażony w najnowsze rozwiązania z zakresu systemów bezpieczeństwa, dostępna będzie również z napędem hybrydowym typu plug-in (PHEV) oraz jako tzw. miękka hybryda (mHEV). Samochód otrzymał bogate wyposażenie standardowe a z okazji wprowadzenia na rynek polski dostępny jest w specjalnej ofercie premierowej. Światowa premiera odbyła się 11 listopada 2019 roku w Pradze. Nowa Skoda jest dłuższa i szersza. Zarówno w wersji Combi, jak i Liftback ma teraz 4689 mm długości oraz 1829 mm szerokości. Rozstaw osi dla obu wersji wynosi 2686 mm. Octavia IV ma dopracowaną aerodynamikę. Współczynnik oporu powietrza liftbacka wynosi od 0,24, a kombi od 0,26. To wartości lepsze niż w nowym Golfie (0,27). Takie dopracowanie opływu powietrza przełoży się nie tylko na mniejsze zużycie paliwa czy emisję CO2, ale także na komfort akustyczny. Nowa Octavia ma być lepiej wytłumiona od Superba.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy