W warszawskim salonie firmy Auto Fus, dilera marki RR, w czwartek (30 sierpnia) po raz pierwszy pokazano w Polsce najbardziej luksusowy SUV świata. Premiera była zupełnie inna niż podczas światowych salonów samochodowych. Do auta można było wsiąść, przymierzyć się do kierownicy, wszystkiego dotknąć, złożyć siedzenia, sprawdzić potężny bagażnik.
fot. mat.pras.
Peter Shoppmann, który odpowiada za sprzedaż marki RR w Niemczech, Europie Północnej i Wschodniej nie ukrywa, że nowy model dotrze do zupełnie innych konsumentów, takich, którzy wcześniej nie myśleli o marce RR jako odpowiedniej dla siebie.- Chociaż i tak nasz klient jest coraz młodszy. To już nie są sędziwi brytyjscy lordowie, ale coraz częściej ludzie młodzi, którzy swoich fortun nie odziedziczyli, tylko wypracowali je sami — mówił w rozmowie z „Rzeczpospolitą”. – Tacy, którzy oczekują, że wszędzie dotrą w luksusie i bez kompromisów, z łatwością pokonując najtrudniejszy nawet teren, wzbogacając swoje życie o nowe doświadczenia. Dlatego właśnie poprosili nas o stworzenie takiego Rolls-Royce’a i jest to właśnie Cullinan.
CZYTAJ TAKŻE: Cullinan – najbardziej wyczekiwany model Rolls Royce’a