Bazowy model Taycana posiada jeden silnik elektryczny i tylny napęd. Klienci, którzy zdecydują się na ten wariant otrzymają e-Porsche o mocy 326 KM i 345 Nm maksymalnego momentu obrotowego (w trybie overboost z Launch Control, generuje moc do 408 KM), akumulator o pojemności 79,3 kWh i zasięg do 431 km. Przy wyborze opcji Performnce Plus (dodatkowa dopłata 24 825 zł) powiększona zostaje bateria do 94,3 kWh, dzięki czemu dystans możliwy do pokonania bez ładowania zwiększa się do 484 km, a moc układu do 380 KM i 457 Nm, która chwilowo może wzrosnąć do 476 KM.
CZYTAJ TAKŻE: Wywiad | Oliver Blume, dyr. generalny Porsche AG: Polska i tym razem dała sobie radę
Niezależnie od wybranego akumulatora Porsche Taycan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 5,4 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 230 km/h. Maksymalna moc ładowania to 225 kW (akumulator Performance) lub 270 kW (akumulator Performance Plus). Tym samym baterie można naładować od 5 do 80 proc. w 22,5 minuty, a poziom energii potrzebny do pokonania 100 km uzyskuje się już po 5 minutach.