Można składać zamówienia na gamę Giulii i Stelvio z rocznika 2021, z bardziej wydajnymi silnikami, homologowanymi zgodnie z nową normą emisji spalin E6d. W 2021 roku zadebiutuje także nowe Stelvio Veloce Ti.

Giulia i Stelvio na rok modelowy 2021 zostały odnowione. Model Stelvio zadebiutuje z nowym wariantem Veloce Ti oraz z bardziej wydajnymi silnikami, spełniającymi nową normę emisji spalin E6d. Oferta Stelvio MY21 została również wzbogacona o nowe 21 calowe felgi – do tej pory były dostępne o rozmiarze nie większym niż 20 cali. Nowe felgi oferowane są zarówno w kolorze srebrnym, jak i z oksydowanym wykończeniem, a także w specjalnej wersji zarezerwowanej wyłącznie dla wariantu Quadrifoglio.

CZYTAJ TAKŻE: Kierowcy teamu F1 Racing Orlen testowali nową Alfę Romeo

Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti z rocznika 2021.

Skrót „Ti” w nazwie Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti pochodzi od słów „Turismo Internazionale”, a „Veloce” to „szybki”. W standardzie auto oferuje wyposażenie oraz technologię nawiązującą do odmiany Quadrifoglio, z którą Veloce Ti dzieli wspólne elementy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Tylny zderzak ma specjalną dolną osłoną, nadkola są lakierowane w kolorze nadwozia, a aluminiowe łopatki do obsługi automatycznej skrzyni biegów są przytwierdzone do kolumny kierownicy. Stelvio Veloce Ti ma 21-calowe felgi aluminiowe, które debiutują właśnie w tej wersji, a następnie będą oferowane również w innych wariantach wyposażenia. Wnętrze nawiązuje do odmiany Quadrifoglio, ze sportowymi fotelami wykończonymi skórą i Alcantarą, czarną podsufitką oraz elementami z włókna węglowego. Na karoserii pojawiają się również ciemne akcenty: czarne obramowania szyb, grilla i lusterek oraz przyciemniane szyby i emblematy Stelvio, Q4, a także Veloce Ti.

Stelvio Veloce Ti dostępne jest z silnikiem benzynowym 2.0 turbo o mocy 280 KM lub turbodieslem 2.2 o mocy 210 KM – oba z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na cztery koła Q4. Co ważne, 4-cylindrowe jednostki Stelvio Veloce TI zostały w całości wykonane z aluminium, a wał napędowy – z włókna węglowego. Giulia i Stelvio posiadają systemy autonomicznej jazdy ADAS 2 (Advanced Driver Assistance Systems) na drugim poziomie autonomicznej jazdy, co oznacza, że w określonych warunkach samochód przejmuje kontrolę nad przyspieszaniem, hamowaniem i kierowaniem.

CZYTAJ TAKŻE: Alfa Romeo Tonale: Tak wygląda drugi SUV Alfy

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Zawodnicy Juve grają z logo Jeepa na koszulkach

Awantura o Ronaldo, nowego pracownika Fiata

Przejście Ronaldo do Juventusu to fantastyczna okazja na zwiększenie  wartości marki Jeep, której logo ...

Suzuki wspiera pierwszą ligę koszykówki mężczyzn

Suzuki Motor Poland jeszcze mocniej wspiera polski sport. 17 lipca japońska marka podpisała umowę ...

Prąd wciąż nie kusi kierowców

Już nie tylko bogate kraje UE, ale nawet mniejsze od polskiego motoryzacyjne rynki Europy ...

Silniki spalinowe: Już nie takie straszne, jak mogłoby się wydawać

Na naszych oczach diametralnie zmienia się podejście do napędu pojazdów - miejsce silników spalinowych ...

Suzuki Across: Początki nie muszą być trudne

Across to pierwsza hybryda plug-in w ofercie Suzuki i największy model w gamie japońskiego ...

Punkt poboru opłat w Balicach na autostradzie A4

Drożej na A4 Kraków-Katowice

Od 1 marca rosną opłaty za autostradę A4 Katowice-Kraków. Bez zmian pozostaje jedynie cena ...