Można składać zamówienia na gamę Giulii i Stelvio z rocznika 2021, z bardziej wydajnymi silnikami, homologowanymi zgodnie z nową normą emisji spalin E6d. W 2021 roku zadebiutuje także nowe Stelvio Veloce Ti.

Giulia i Stelvio na rok modelowy 2021 zostały odnowione. Model Stelvio zadebiutuje z nowym wariantem Veloce Ti oraz z bardziej wydajnymi silnikami, spełniającymi nową normę emisji spalin E6d. Oferta Stelvio MY21 została również wzbogacona o nowe 21 calowe felgi – do tej pory były dostępne o rozmiarze nie większym niż 20 cali. Nowe felgi oferowane są zarówno w kolorze srebrnym, jak i z oksydowanym wykończeniem, a także w specjalnej wersji zarezerwowanej wyłącznie dla wariantu Quadrifoglio.

CZYTAJ TAKŻE: Kierowcy teamu F1 Racing Orlen testowali nową Alfę Romeo

Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti z rocznika 2021.

Skrót „Ti” w nazwie Alfa Romeo Stelvio Veloce Ti pochodzi od słów „Turismo Internazionale”, a „Veloce” to „szybki”. W standardzie auto oferuje wyposażenie oraz technologię nawiązującą do odmiany Quadrifoglio, z którą Veloce Ti dzieli wspólne elementy zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Tylny zderzak ma specjalną dolną osłoną, nadkola są lakierowane w kolorze nadwozia, a aluminiowe łopatki do obsługi automatycznej skrzyni biegów są przytwierdzone do kolumny kierownicy. Stelvio Veloce Ti ma 21-calowe felgi aluminiowe, które debiutują właśnie w tej wersji, a następnie będą oferowane również w innych wariantach wyposażenia. Wnętrze nawiązuje do odmiany Quadrifoglio, ze sportowymi fotelami wykończonymi skórą i Alcantarą, czarną podsufitką oraz elementami z włókna węglowego. Na karoserii pojawiają się również ciemne akcenty: czarne obramowania szyb, grilla i lusterek oraz przyciemniane szyby i emblematy Stelvio, Q4, a także Veloce Ti.

Stelvio Veloce Ti dostępne jest z silnikiem benzynowym 2.0 turbo o mocy 280 KM lub turbodieslem 2.2 o mocy 210 KM – oba z 8-biegową przekładnią automatyczną i napędem na cztery koła Q4. Co ważne, 4-cylindrowe jednostki Stelvio Veloce TI zostały w całości wykonane z aluminium, a wał napędowy – z włókna węglowego. Giulia i Stelvio posiadają systemy autonomicznej jazdy ADAS 2 (Advanced Driver Assistance Systems) na drugim poziomie autonomicznej jazdy, co oznacza, że w określonych warunkach samochód przejmuje kontrolę nad przyspieszaniem, hamowaniem i kierowaniem.

CZYTAJ TAKŻE: Alfa Romeo Tonale: Tak wygląda drugi SUV Alfy

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Porsche Taycan Turbo S: Auto, które nigdy nie powinno powstać

Porsche Taycan Turbo S – model, który zostanie wyklęty przez twórców i fanów motoryzacji. ...

Kierowcy wydają niemal połowę płacy minimalnej na naprawę aut

Kierowcy wydają niemal połowę płacy minimalnej na naprawę aut. Aż 31 proc. właścicieli aut ...

Opóźni się otwarcie „Zakopianki”. GDDKiA wyrzuciła z budowy wykonawcę.

O blisko rok opóźni się pełne włączenie do ruchu odcinka drogi ekspresowej S7 Lubień ...

Takata zbankrutuje w poniedziałek

Japoński producent poduszek powietrznych wystąpi 26 czerwca do sądu o ochronę przed roszczeniami wierzycieli ...

Te drogi mają powstać w 2020 roku

Do obecnej sieci szybkich dróg liczącej 4146 kilometrów drogowcy dołożą w 2020 r. kolejne ...

Autonomiczne ciężarówki wyjadą na drogi już za 10 lat

Podległa Daimlerowi firma Autonomous Technology Group chce wdrożyć autonomiczne ciężarówki do 2029 roku. W ...