Topowy model BMW po polskim tuningu

Polska firma tuningowa Auto-Dynamics przeprowadziła modernizację topowej odmiany BMW serii 7, pod której maską bije 12-cylindrowe serce. O dziwo ten miraż wyszedł zaskakująco dobrze.

Publikacja: 12.06.2020 23:46

Topowy model BMW po polskim tuningu

Foto: moto.rp.pl

Baza, która posłużyła do zmian to topowy model BMW 760Li. Oznaczenie to zdradza dwie rzeczy. Pierwsza – pod maską tej limuzyny kryje się najmocniejsza jednostka napędowa V12 o objętości skokowej 6,6-litra. Generuje 585 KM mocy maksymalnej oraz 850 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki temu ponad 2 tonowa limuzyna może rozpędzić się w 3,8 sekundy do 100 km/h i maksymalnie rozpędzić się do 305 km/h. Druga to litera „L”, co oznacza przedłużoną wersję karoserii.

CZYTAJ TAKŻE: Hennessey Maximus: Jeep z mocą ponad 1000 KM

""

Auto-Dynamics BMW M760Li

moto.rp.pl

Dla niektórych jest to jednak za mało. BMW z lakierem „Frozen Black” zostało poddane tuningowi przez polską firmę Auto-Dynamics. Zacząć należy od lakieru. Została na niego założona matowa, bezbarwna folia o właściwościach samoregenerujących od firmy Magnus Pro. Nie zapomniano również o pakiecie spojlerów. Dwa powędrowały na tył, dobrze komponując się z dyfuzorem. Nie zapomniano również o progach czy zmodyfikowanym przednim zderzaku z dodatkowymi lotkami do tego 22-calowe aluminiowe felgi. Są to kute obręcze Vossen – model EVO-5R – w złotym kolorze. Założono na nie opony Michelin Pilot Sport 4 w rozmiarze 255/30 z przodu praz 295/25 z tyłu.

""

moto.rp.pl

Właściciel pojazdu zażyczył sobie modyfikację pneumatycznego zawieszenia. Po przeróbkach możliwe jest zmniejszenie prześwitu, dzięki czemu spasowanie nadkola z kołami ma wyglądać jeszcze lepiej.

""

moto.rp.pl

Poddawanie tuningowi takich pojazdów nie jest proste. Jak pokazują niektóre projekty, nie zawsze wychodzi to dobrze. Tym razem efekt jest ciekawy i co najważniejsze nie szpeci samochodu. Jest to chyba najlepsza rekomendacja dla Auto-Dynamics.

CZYTAJ TAKŻE: Ford Shelby F-150 Super Snake Sport: Prawie 800 konny pickup

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Baza, która posłużyła do zmian to topowy model BMW 760Li. Oznaczenie to zdradza dwie rzeczy. Pierwsza – pod maską tej limuzyny kryje się najmocniejsza jednostka napędowa V12 o objętości skokowej 6,6-litra. Generuje 585 KM mocy maksymalnej oraz 850 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki temu ponad 2 tonowa limuzyna może rozpędzić się w 3,8 sekundy do 100 km/h i maksymalnie rozpędzić się do 305 km/h. Druga to litera „L”, co oznacza przedłużoną wersję karoserii.

Parking
Naszpikowane technologiami Volkswageny na wyciągnięcie ręki w niezwykłym finansowaniu
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności