Topowy model BMW po polskim tuningu

Polska firma tuningowa Auto-Dynamics przeprowadziła modernizację topowej odmiany BMW serii 7, pod której maską bije 12-cylindrowe serce. O dziwo ten miraż wyszedł zaskakująco dobrze.

Publikacja: 12.06.2020 23:46

Topowy model BMW po polskim tuningu

Foto: moto.rp.pl

Baza, która posłużyła do zmian to topowy model BMW 760Li. Oznaczenie to zdradza dwie rzeczy. Pierwsza – pod maską tej limuzyny kryje się najmocniejsza jednostka napędowa V12 o objętości skokowej 6,6-litra. Generuje 585 KM mocy maksymalnej oraz 850 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki temu ponad 2 tonowa limuzyna może rozpędzić się w 3,8 sekundy do 100 km/h i maksymalnie rozpędzić się do 305 km/h. Druga to litera „L”, co oznacza przedłużoną wersję karoserii.

CZYTAJ TAKŻE: Hennessey Maximus: Jeep z mocą ponad 1000 KM

""

Auto-Dynamics BMW M760Li

Foto: moto.rp.pl

Dla niektórych jest to jednak za mało. BMW z lakierem „Frozen Black” zostało poddane tuningowi przez polską firmę Auto-Dynamics. Zacząć należy od lakieru. Została na niego założona matowa, bezbarwna folia o właściwościach samoregenerujących od firmy Magnus Pro. Nie zapomniano również o pakiecie spojlerów. Dwa powędrowały na tył, dobrze komponując się z dyfuzorem. Nie zapomniano również o progach czy zmodyfikowanym przednim zderzaku z dodatkowymi lotkami do tego 22-calowe aluminiowe felgi. Są to kute obręcze Vossen – model EVO-5R – w złotym kolorze. Założono na nie opony Michelin Pilot Sport 4 w rozmiarze 255/30 z przodu praz 295/25 z tyłu.

""

Foto: moto.rp.pl

Właściciel pojazdu zażyczył sobie modyfikację pneumatycznego zawieszenia. Po przeróbkach możliwe jest zmniejszenie prześwitu, dzięki czemu spasowanie nadkola z kołami ma wyglądać jeszcze lepiej.

""

Foto: moto.rp.pl

Poddawanie tuningowi takich pojazdów nie jest proste. Jak pokazują niektóre projekty, nie zawsze wychodzi to dobrze. Tym razem efekt jest ciekawy i co najważniejsze nie szpeci samochodu. Jest to chyba najlepsza rekomendacja dla Auto-Dynamics.

CZYTAJ TAKŻE: Ford Shelby F-150 Super Snake Sport: Prawie 800 konny pickup

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Baza, która posłużyła do zmian to topowy model BMW 760Li. Oznaczenie to zdradza dwie rzeczy. Pierwsza – pod maską tej limuzyny kryje się najmocniejsza jednostka napędowa V12 o objętości skokowej 6,6-litra. Generuje 585 KM mocy maksymalnej oraz 850 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki temu ponad 2 tonowa limuzyna może rozpędzić się w 3,8 sekundy do 100 km/h i maksymalnie rozpędzić się do 305 km/h. Druga to litera „L”, co oznacza przedłużoną wersję karoserii.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy