Ceny | Lexus UX: W przedsprzedaży znacznie taniej

Lexus ma nowego, małego SUV-a. Model UX będzie konkurował z Jaguarem E-Pace, Volvo XC40 czy BMW X1. Sprawdzamy ile kosztuje.

Publikacja: 06.11.2018 08:18

Ceny | Lexus UX: W przedsprzedaży znacznie taniej

Foto: moto.rp.pl

SUV czy Crossover? Nieważne do której kategorii go zakwalifikować jest najbardziej miejskim podwyższonym modelem Lexusa. Jak każdy model tej marki również ten kompaktowy model ma napęd hybrydowy, ale jest też oferowany w wersji wyłącznie z silnikiem benzynowym. Lexus UX to pierwszy model skonstruowany z wykorzystaniem globalnej platformy o nazwie GA-C, czyli tej, która w słowniku Toyoty nosi nazwę TNGA. Przy konstruowaniu Lexusa posłużono się elementami podwozia znanymi z modelu Toyoty CH-R.

""

Lexus UX będzie dostępny od marca 2019 roku.

moto.rp.pl

Nowy model oferuje dwie wersje silnikowe. Hybrydowy UX 250h o mocy 178 KM, który jest dostępny z napędem na przednie koła lub opcjonalnie z jako E-Four, czyli jako 4×4. Różnica w cenie to 9000 zł. Drugą opcją jest klasyczny napęd benzynowy – to model o oznaczeniu UX 200. Ten model możemy wybrać wyłącznie z napędem na przód. W obydwu przypadkach do napędu służy dwulitrowy silnik, który w przypadku hybrydy osiąga moc 178 KM, a w rozwiązaniu klasycznym 171 KM. Wyłącznie wersja benzynowa dostępna jest z przekładnią bezstopniową Direct Shift.

ZOBACZ TAKŻE: Lexus UX: Na podbój serc

Lexus UX dostępny będzie w pierwszym kwartale 2019 roku. W przedsprzedaży importer zaoferował specjalną cenę. Oferta dotyczy wszystkich wersji. Oferta przedsprzedażowa rozpoczyna się od 139 900 złotych.

Ceny Lexusa UX:

UX 200 FWD
Elegance: od 153 000 złotych
Prestige: od 177 000 złotych
F Sport: od 177 000 złotych
Omotenashi: od 199 000 złotych

UX 250h FWD
Elegance: od 162 000 złotych
Prestige: od 186 000 złotych
F Sport: od 186 000 złotych
Omotenashi: od 208 000 złotych

UX 250h E-FOUR
Elegance: od 171 000 złotych
Prestige: od 195 000 złotych
F Sport: od 195 000 złotych
Omotenashi: od 217 000 złotych

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Ceny konkurencji:

Audi Q3 (2.0 TFSI, 180 KM): od 157 900 zł
BMW X1 (2.0 l, 192 KM): od 158 200 zł
DS DS7 Crossback (1,6 Pure Tech, 180 KM): od 150 900 zł
Jaguar E-Pace (2,0 i4P, 200 KM): od 178 200 zł
Mercedes GLA (2,0 l, 184 KM): od 153 800 zł
Volvo XC40 (2,0 T4, 190 KM): od 151 400 zł

Nawet bez rabatu bazowa cena Lexusa UX wydaje się być atrakcyjna. Model hybrydowy nie ma wśród konkurencji rywala. Póki co żadna z firm nie oferuje takiego rozwiązania. Jeśli już szukać konkurenta dla UX 250h to mógłby nim być nieco mniejszy gabarytowo Mini Countryman Hybryd Plug-in, który ma 224 KM mocy i kosztuje od 149 500 zł (Lexus UX 250h od 162 000 zł).

SUV czy Crossover? Nieważne do której kategorii go zakwalifikować jest najbardziej miejskim podwyższonym modelem Lexusa. Jak każdy model tej marki również ten kompaktowy model ma napęd hybrydowy, ale jest też oferowany w wersji wyłącznie z silnikiem benzynowym. Lexus UX to pierwszy model skonstruowany z wykorzystaniem globalnej platformy o nazwie GA-C, czyli tej, która w słowniku Toyoty nosi nazwę TNGA. Przy konstruowaniu Lexusa posłużono się elementami podwozia znanymi z modelu Toyoty CH-R.

Pozostało 80% artykułu
Parking
Naszpikowane technologiami Volkswageny na wyciągnięcie ręki w niezwykłym finansowaniu
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności