Z danych zawartych w bazie Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców wynika, że Suzuki odnotowało w styczniu 2021 roku największą dynamikę sprzedaży spośród wszystkich marek dostępnych na polskim rynku. W porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku Suzuki uzyskało o 133,60 procent wyższe wyniki rejestracji. W pierwszym miesiącu tego roku zarejestrowano 890 samochodów, co pozwoliło zwiększyć udział japońskiej marki w rynku do 2,76 procent.
CZYTAJ TAKŻE: Suzuki Jimny wrócił do salonów z nową ceną i wyposażeniem
Najnowszy raport Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego potwierdza również, że Suzuki jest niekwestionowanym liderem sprzedaży samochodów z napędem mild hybrid (MHEV). To obecnie druga, najpopularniejsza w Polsce grupa samochodów z napędem alternatywnym. W styczniu zarejestrowano 889 samochodów japońskiej marki z dynamiczną i oszczędną technologią hybrydową pod maską. W rankingu sprzedaży modeli z napędem mild hybrid na polskim rynku pierwsze dwa miejsca na podium należą do Suzuki – prym wiedzie Vitara Hybrid (431 egzemplarzy), zaś drugie miejsce należy do modelu Swift Hybrid (220 egzemplarzy). Tuż poza podium znalazł się jeszcze model SX4 S-Cross Hybrid (206 egzemplarzy).