O Mitsubishi było ostatnio głośno. Japońska marka ogłosiła 18 lipca, że nie będzie wprowadzać nowych modeli na rynek europejski. Dwa miesiące później zakomunikowała, że nowy model – Eclipse Cross PHEV jednak będzie sprzedawany na „wybranych rynkach europejskich”. Tak czy siak ten harmider komunikacyjny nie wpłynął negatywnie na sprzedaż. W ciągu pierwszych 9 miesięcy tego roku udział Mitsubishi w polskim rynku wzrósł o 6,7 proc. Marka plasuje się wśród 8 producentów samochodów, których wyniki sprzedaży najmniej ucierpiały na skutek pandemii.
CZYTAJ TAKŻE: Renault-Nissan-Mitsubishi: Sojuszu poukładany na nowo
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV.
Polacy zarejestrowali w wrześniu o 32 proc. więcej modeli Mitsubishi niż przed rokiem. Najpopularniejszym pozostał kompaktowy SUV Mitsubishi ASX, notując blisko 7 proc. wzrost sprzedaży. Drugim najpopularniejszym Mitsubishi jest nadal rodzinny SUV Outlander, na zakup którego zdecydowało się o ponad 14 proc. więcej nabywców, niż we wrześniu 2019 roku. Kolejne miejsce w rankingu sprzedaży należy do Eclipse Cross, który odnotował aż 127 proc. wzrost sprzedaży. model Mitsubishi Space Star przekonał do siebie aż o 44 proc. więcej nabywców.
Mitsubishi ASX.