Mitsubishi Store jest pierwszym w Polsce salonem sprzedaży samochodów japońskiej marki, który powstał w galerii handlowej. Pilotażowy projekt przewiduje powstanie sieci takich punktów w całej Europie. – Przestrzeń, zaprojektowana zgodnie z najnowszymi standardami Mitsubishi Motors, pozwoli klientom na zapoznanie się z ofertą marki, możliwe będą także jazdy próbne w okolicy galerii – podkreśla Marcin Kowalik, który nadzoruje realizację tego projektu z ramienia polskiego oddziału Mitsubishi Motors. Nowy punkt Mitsubishi Store jest obsługiwany przez firmę Zaborowski.
fot. Mitsubishi
Koncerny motoryzacyjne coraz wyraźniej poszukują nowych form docierania do klientów. Jedną z nich są punkty w centrach miast, które przyciągają klientów nie tylko możliwością obejrzenia samochodów bez konieczności wyprawy na obrzeża, gdzie zwykle zlokalizowane są duże, tradycyjne salony, ale i dodatkowymi atrakcjami, np. ofertą kulturalną. W 2018 roku w centrum Warszawy powstały dwa innowacyjne koncepty sprzedażowe – Volvo Car warszawa i Audi City. Studio szwedzkiej marki jest chętnie odwiedzane o różnych porach dnia i ożywia pustoszejącą wieczorami Marszałkowską, organizując koncerty, pokazy kina szwedzkiego i kolekcji skandynawskiego designu.
Volvo Car Warszawa przy ul. Marszałkowskiej / fot. Volvo
Audi postanowiło otworzyć swój nietypowy salon na pl. Trzech Krzyży. Audi City ma dwa piętra o łącznej powierzchni 520 m2. Centralnym elementem salonu są dwa specjalne pomieszczenia, tzw. Customer Private Lounge i jedna otwarta przestrzeń – Customer Lounge, w których zamontowano ekrany o przekątnej 98 cali z funkcjonalnością wirtualnej rzeczywistości (VR), na których klienci, mając do wyboru miliony możliwości, mogą skonfigurować samochód marzeń.