Firma Qarson to lider francuskiego rynku samochodów na abonament. Teraz rozpoczyna swoją działalność również w Polsce. Dla coraz większej liczby osób optymalnym rozwiązaniem staje się abonament auta. We Francji, gdzie Qarson jest liderem w segmencie aut na abonament, firma sprzedała ponad 7000 samochodów, z czego ponad połowa to auta na abonament.
Qarson posiada największą na świecie sieć sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych.
Umowa w Qarsonie podpisywana jest wyłącznie na 12 miesięcy, a wszystkie oferowane auta są fabrycznie nowe. Aktualna oferta obejmuje kilkadziesiąt modeli popularnych marek. Koszt abonamentu np. dla Renault Clio rozpoczyna się od 499 złotych brutto, w ramach którego kierowca otrzymuje bezpłatny serwis i przeglądy gwarancyjne oraz pakiet 10 000 kilometrów. Qarson stawia na samochody z najpopularniejszych segmentów rynku, czyli auta miejskie oraz crossovery. Z czasem w portfolio pojawią się także auta z napędem elektrycznym.
Kluczową rolę dla francuskiej marki mają odegrać punkty sprzedaży, które zostały zlokalizowane w największych galeriach handlowych. Qarson wprowadza do Polski zupełnie nowy model, w ramach którego klienci będą mogli wybrać i zamówić samochód w trakcie swoich zakupów. Wsparciem dla usługi jest witryna internetowa firmy. Wystarczy wejść na stronę, wybrać model w oparciu o markę lub wielkość pojazdu, a następnie dobrać ewentualne opcje dodatkowe. Po weryfikacji zdolności finansowej klienta, samochód zostanie w ciągu kilku dni dostarczony do jednego z punktów odbioru.