Reklama

Kup auto w galerii handlowej. Nowy pomysł rodem z Francji

Firma Qarson jako pierwsza na polskim rynku wprowadza model sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych.

Publikacja: 14.03.2019 11:43

Kup auto w galerii handlowej. Nowy pomysł rodem z Francji

Foto: moto.rp.pl

Firma Qarson to lider francuskiego rynku samochodów na abonament. Teraz rozpoczyna swoją działalność również w Polsce. Dla coraz większej liczby osób optymalnym rozwiązaniem staje się abonament auta. We Francji, gdzie Qarson jest liderem w segmencie aut na abonament, firma sprzedała ponad 7000 samochodów, z czego ponad połowa to auta na abonament.

""

Qarson posiada największą na świecie sieć sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych.

Foto: moto.rp.pl

Umowa w Qarsonie podpisywana jest wyłącznie na 12 miesięcy, a wszystkie oferowane auta są fabrycznie nowe. Aktualna oferta obejmuje kilkadziesiąt modeli popularnych marek. Koszt abonamentu np. dla Renault Clio rozpoczyna się od 499 złotych brutto, w ramach którego kierowca otrzymuje bezpłatny serwis i przeglądy gwarancyjne oraz pakiet 10 000 kilometrów. Qarson stawia na samochody z najpopularniejszych segmentów rynku, czyli auta miejskie oraz crossovery. Z czasem w portfolio pojawią się także auta z napędem elektrycznym.

""

Foto: moto.rp.pl

Kluczową rolę dla francuskiej marki mają odegrać punkty sprzedaży, które zostały zlokalizowane w największych galeriach handlowych. Qarson wprowadza do Polski zupełnie nowy model, w ramach którego klienci będą mogli wybrać i zamówić samochód w trakcie swoich zakupów. Wsparciem dla usługi jest witryna internetowa firmy. Wystarczy wejść na stronę, wybrać model w oparciu o markę lub wielkość pojazdu, a następnie dobrać ewentualne opcje dodatkowe. Po weryfikacji zdolności finansowej klienta, samochód zostanie w ciągu kilku dni dostarczony do jednego z punktów odbioru.

Reklama
Reklama
""

Foto: moto.rp.pl

W minionym roku francuski Qarson zrealizował we Francji ponad 3000 zamówień on-line. Aktualnie punkty sprzedaży Qarsona zlokalizowane są centrum w Suchym Lesie koło Poznania, w samym Poznaniu (Galeria Posnania), Szczecinie (Galeria Galaxy), Gdańsku (Galeria Bałtycka) oraz Wrocławiu (Galeria Wroclavia). W najbliższym czasie pojawią się również w galeriach handlowych w Warszawie, Łodzi, Krakowie i Katowicach. Łącznie w 2019 roku w Polsce pojawi się 10 punktów w 8 miastach.

ZOBACZ TAKŻE: Wynajem zmienia myślenie Polaków o samochodach

Qarson posiada największą na świecie sieć sprzedaży aut na abonament w centrach handlowych. Punkty sprzedaży we Francji zlokalizowane są w 12 galeriach handlowych, które rocznie odwiedza ponad 100 milionów potencjalnych klientów. W francuskim serwisie dostępne jest ponad 1700 modeli aut od 20 różnych producentów.

Firma Qarson to lider francuskiego rynku samochodów na abonament. Teraz rozpoczyna swoją działalność również w Polsce. Dla coraz większej liczby osób optymalnym rozwiązaniem staje się abonament auta. We Francji, gdzie Qarson jest liderem w segmencie aut na abonament, firma sprzedała ponad 7000 samochodów, z czego ponad połowa to auta na abonament.

Umowa w Qarsonie podpisywana jest wyłącznie na 12 miesięcy, a wszystkie oferowane auta są fabrycznie nowe. Aktualna oferta obejmuje kilkadziesiąt modeli popularnych marek. Koszt abonamentu np. dla Renault Clio rozpoczyna się od 499 złotych brutto, w ramach którego kierowca otrzymuje bezpłatny serwis i przeglądy gwarancyjne oraz pakiet 10 000 kilometrów. Qarson stawia na samochody z najpopularniejszych segmentów rynku, czyli auta miejskie oraz crossovery. Z czasem w portfolio pojawią się także auta z napędem elektrycznym.

Reklama
Od kuchni
Volvo zmierza ku giełdzie. Celuje w wycenę 20 mld dolarów
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Od kuchni
Czekasz na auto w leasingu? Możesz wziąć zastępcze
Od kuchni
Ceny samochodów kompaktowych wzrosły o 63 proc.
Od kuchni
Wielki powrót Astona Martina
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Od kuchni
Dealer będzie musiał odebrać wadliwe auto od klienta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama