Irlandia, Szwajcaria, Niemcy, Holandia czy Słowacja. W Europie polskie rowery cieszą się coraz większym wzięciem. I to nie tradycyjne rowery tylko elektryczne.

Takie sukcesy odnosi firma TrybEco. Polski producent rowerów, skuterów i hulajnóg elektrycznych, który właśnie otwiera salony franczyzowe w Irlandii i Szwajcarii. To dobry moment na taką ekspansję, bo popularność tych jednośladów idealnie wpisują się w trend miast i nie tylko.

CZYTAJ TAKŻE: Nowy rekord: 280 km/h na rowerze

– Kraje Europy Zachodniej, to naturalny kierunek naszej ekspansji, ze względu na dużą świadomość ekologiczną oraz aktywność społeczeństwa. Obecnie jesteśmy w trakcie uruchamiania współprac na terenie Niemiec, Holandii czy Słowacji oraz Irlandii i Szwajcarii, poprzez nowe salony franczyzowe. W planach marki mamy dalszą ekspansję na inne rynki zagraniczne takie jak Włochy czy Francja – mówi Tomasz Przygucki, Prezes TrybEco.

Popyt na pojazdy elektryczne jest obecnie bardzo duży. Wynika to m.in. z wygody i łatwości poruszania się, ale też z rosnącej świadomości społecznej na temat ochrony środowiska. Często też w podejmowaniu decyzji zakupu pomagają ulgi i udogodnienia oferowane w wielu zachodnich krajach Europy posiadaczom pojazdów ekologicznych.

CZYTAJ TAKŻE: Jazda elektryczną hulajnogą lub deskorolką tylko z kartą rowerową

– Współpraca franczyzowa z podmiotami zagranicznymi to kolejny krok w rozwoju sieci sprzedaży TrybEco oraz potwierdzenie wysokiej jakości oferowanych przez markę produktów. Na Zachodzie elektromobilność rozwinięta jest lepiej niż w Polsce, stąd wysokie oczekiwania Klientów korzystających z ekologicznych rozwiązań transportowych. Jestem przekonany, że TrybEco sprosta najwyższym wymaganiom osób, które zdecydują się na zakup naszych pojazdów – dodaje Przygucki.

Rowery elektryczne mogą przejechać nawet 120 km na jednym ładowaniu, a skutery – w zależności od pakietu baterii – od 50 do 150 km. Ładowanie trwa kilka godzin. Koszt przejechania 100 km skuterem elektrycznym to około 2 zł.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Singapur nie chce elektrycznych samochodów. Są za mało ekologiczne

Rząd Singapuru nie chce samochodów elektrycznych. Skąd taki ruch w świadomym ekologicznie i postępowym ...

Staje europejska motoryzacja

Już stoją, albo wstrzymają produkcję w ciągu kilku dni praktycznie wszystkie europejskie fabryki motoryzacyjne. ...

Koncern Volkswagena otrzymał nagrodę „Global e-Mobility Leader”

Kandydatów do tytułu „Global E-Mobility Leader 2019” wskazali eksperci rynku e-mobility z 39 oddziałów ...

Tesla już za rok chce wprowadzić autonomiczne taksówki

Tesla chce przerobić swoje poleasingowe samochody na autonomiczne taksówki. W ciągu dwóch lat flota ...

Volkswagen T-Roc Cabriolet: SUV otwarty na wszystko

Lato w pełni, więc to dobry moment na promocję najnowszego kabrioletu. Ale tym razem ...

Wideo | Mazda CX-5: Na każdą drogę

Samochód musi nie tylko wyglądać, ale i świetnie jeździć. I taka jest właśnie Mazda ...