W Polsce rynek samochodów używanych ma największy potencjał wzrostu

Otwarcie Inchcape Park, trzy nowe punkty sprzedaży samochodów używanych i dostarczenie do klientów 12 000 aut – to plany Inchcape Polska na najbliższe 5 lat, które mają doprowadzić do 6-krotnego wzrostu biznesu samochodów używanych na polskim rynku.

Publikacja: 15.02.2022 09:47

W Polsce rynek samochodów używanych ma największy potencjał wzrostu

Foto: mat. prasowe

Inchcape Polska przyspiesza swoją ekspansję w Polsce. Pierwszym krokiem na drodze rozwoju jest uruchomienie z początkiem 2022 roku pierwszego obiektu Inchcape Park. To innowacyjny koncept biznesowy, łączący multibrandowy salon samochodów używanych premium oraz innowacyjny serwis marek BMW, MINI, Jaguar i Land Rover. - Od 18 lat jesteśmy ważnym, wielokrotnie nagradzanym partnerem dla marek BMW i MINI. W tym roku otrzymaliśmy wyróżnienie Partnera Serwisowego 2021, co potwierdza najwyższą jakość naszych usług. Warszawski oddział kolejny raz zyskał tytuł Dealera Roku BMW, dostarczając Klientom najwięcej pojazdów tej marki. Mając na uwadze to, co dla Klienta jest dziś najcenniejszą walutą, czyli czas, naturalna była dla nas budowa kolejnego warszawskiego punktu świadczącego usługi serwisowe – mówi Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.

Czytaj więcej

Pagani - kolejna luksusowa marka oficjalnie na polskim rynku

W ramach Inchcape Park firma po raz pierwszy w swojej polskiej historii rozwija działalność o kolejne dwie marki premium: Jaguara oraz Land Rovera. Realizowane wewnętrznie badania oraz liczne analizy branżowe wyraźnie wskazują, że w najbliższych latach to właśnie w Polsce rynek samochodów używanych ma największy potencjał wzrostu. - Polska to dziś bardzo silny rynek, który w najbliższych latach jeszcze mocniej zyska na wartości. Aktualna sytuacja rynkowa tworzy nie tylko wyzwania, ale także nowe możliwości, a my jesteśmy w pełni gotowi, aby z nich skorzystać – ocenia Prezes Zarządu Inchcape Polska. We Wrocławiu ma powstać kolejny Inchcape Park. W efekcie, w 2027 roku firma planuje dostarczyć na polski rynek 12 000 sztuk pojazdów używanych.

Inchcape Park

Inchcape Park

mat. prasowe

W obszarze samochodów używanych Inchcape Polska buduje swoje wyróżniki poprzez oferowanie pojazdów z niskim przebiegiem poniżej średniej wartości dla danego wieku, modele o niskim zużyciu i ze szczegółowo sprawdzoną historią pod względem technicznym. Wszystkie auta objęte są gwarancją, którą klient może dowolnie zarządzać, przedłużać i rozszerzać zgodnie z indywidualnymi potrzebami. Inchcape działa w Polsce prawie od 20 lat. Na co dzień korzysta z międzynarodowego know-how i wsparcia Grupy Inchcape, która jest największym niezależnym dystrybutorem w branży motoryzacyjnej na świecie i z sukcesami funkcjonuje w ponad 30 krajach.

Czytaj więcej

Aston Martin wraca. Polska stanie się silnym punktem na europejskiej mapie

Inchcape Polska przyspiesza swoją ekspansję w Polsce. Pierwszym krokiem na drodze rozwoju jest uruchomienie z początkiem 2022 roku pierwszego obiektu Inchcape Park. To innowacyjny koncept biznesowy, łączący multibrandowy salon samochodów używanych premium oraz innowacyjny serwis marek BMW, MINI, Jaguar i Land Rover. - Od 18 lat jesteśmy ważnym, wielokrotnie nagradzanym partnerem dla marek BMW i MINI. W tym roku otrzymaliśmy wyróżnienie Partnera Serwisowego 2021, co potwierdza najwyższą jakość naszych usług. Warszawski oddział kolejny raz zyskał tytuł Dealera Roku BMW, dostarczając Klientom najwięcej pojazdów tej marki. Mając na uwadze to, co dla Klienta jest dziś najcenniejszą walutą, czyli czas, naturalna była dla nas budowa kolejnego warszawskiego punktu świadczącego usługi serwisowe – mówi Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.

Dealerzy
Mercedes udoskonala swój sklep internetowy. Nowe auto przy pomocy kilku kliknięć
Dealerzy
Polski dealer z Kalisza jako pierwszy na świecie otrzymał ten certyfikat
Dealerzy
Salony samochodowe znów na minusie. Coraz mniej klientów odwiedza dealerów
Dealerzy
Największy salon BMW w Europie powstał w Katowicach
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Dealerzy
Lancia wraca. Będzie 40 nowych salonów, póki co ani jednego w Polsce