Nowy koncept sprzedażowy samochodów. Używane auta premium

W Warszawie otwarto pierwszy w Polsce Inchcape Park, nowy koncept biznesowy łączący multibrandowy salon aut używanych premium oraz innowacyjny serwis marek BMW, Mini, Jaguar i Land Rover.

Publikacja: 19.01.2022 11:56

Nowy koncept sprzedażowy samochodów. Używane auta premium

Foto: mat. prasowe

Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska, zapowiada, że podobne obiekty, ukierunkowane na sprzedaż samochodów używanych oraz nowoczesną szybką i wysokiej jakości obsługę serwisową, będą uruchamiane w kolejnych miastach. Klienci już dziś mogą wybierać spośród blisko 135 samochodów dostępnych od ręki. Działający od nowego roku obiekt przy ul. Łopuszańskiej stawia sobie za cel zapewnienie jak najszerszej oferty na sprawdzone samochody używane. Klienci Inchcape Parku mają mieć do dyspozycji wybór pośród ponad 100 specjalnie wyselekcjonowanych aut. Wszystkie oferowane pojazdy mają mieć udokumentowany niski przebieg (znacznie poniżej średniej dla danego wieku), bardzo dobry stan techniczny oraz szczegółowo sprawdzoną historię. Większość z samochodów opuszczających Inchcape Park objętych jest gwarancją, którą klienci mogą dowolnie poszerzać lub przedłużać według własnych potrzeb.

Czytaj więcej

Aston Martin wraca. Polska stanie się silnym punktem na europejskiej mapie

Foto: mat. prasowe

Inchcape Park to nie tylko koncept sprzedażowy, ale także część serwisowa. W obiekcie działają autoryzowane serwisy czterech marek: BMW i Mini oraz Jaguara i Land Rovera. Wszystkie procesy – od umawiania wizyty, przez konsultacje, zlecenia serwisowe, po płatności – mogą się odbywać zdalnie, za pośrednictwem aplikacji. Zautomatyzowany jest nawet sam proces przyjmowania samochodów do serwisu. Wystarczy, że klient o dowolnej porze zaparkuje auto w wyznaczonym miejscu, a kluczyk pozostawi w skrytce, czyli tzw. kluczykomacie. Dzięki temu rozwiązaniu zostawienie i „wydawanie” pojazdu są możliwe przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Foto: mat. prasowe

- Uruchomienie konceptu Inchcape Park to wyraźny dowód na to, że jako grupa przewidujemy i odpowiadamy na zmieniające się trendy szybciej niż konkurencja. Otwarcie nowego punktu, którego działalność opiera się na sprzedaży samochodów używanych, pokazuje, jak poważnie traktujemy ten obszar i jak duży potencjał w nim widzimy. To bardzo ważny krok w rozwoju firmy. Warszawa to pierwsza lokalizacja, w której urzeczywistniamy ten nowoczesny projekt, ale przed nami kolejne podobne inwestycje w wybranych miastach Polski – informuje Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.

Czytaj więcej

Pagani - kolejna luksusowa marka oficjalnie na polskim rynku

Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska, zapowiada, że podobne obiekty, ukierunkowane na sprzedaż samochodów używanych oraz nowoczesną szybką i wysokiej jakości obsługę serwisową, będą uruchamiane w kolejnych miastach. Klienci już dziś mogą wybierać spośród blisko 135 samochodów dostępnych od ręki. Działający od nowego roku obiekt przy ul. Łopuszańskiej stawia sobie za cel zapewnienie jak najszerszej oferty na sprawdzone samochody używane. Klienci Inchcape Parku mają mieć do dyspozycji wybór pośród ponad 100 specjalnie wyselekcjonowanych aut. Wszystkie oferowane pojazdy mają mieć udokumentowany niski przebieg (znacznie poniżej średniej dla danego wieku), bardzo dobry stan techniczny oraz szczegółowo sprawdzoną historię. Większość z samochodów opuszczających Inchcape Park objętych jest gwarancją, którą klienci mogą dowolnie poszerzać lub przedłużać według własnych potrzeb.

Dealerzy
Mercedes udoskonala swój sklep internetowy. Nowe auto przy pomocy kilku kliknięć
Dealerzy
Polski dealer z Kalisza jako pierwszy na świecie otrzymał ten certyfikat
Dealerzy
Salony samochodowe znów na minusie. Coraz mniej klientów odwiedza dealerów
Dealerzy
Największy salon BMW w Europie powstał w Katowicach
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Dealerzy
Lancia wraca. Będzie 40 nowych salonów, póki co ani jednego w Polsce