Polski importer Mitsubishi sprzedał w minionym miesiącu o 32 proc. więcej samochodów niż we wrześniu 2019 roku. Japońska marka zanotowała od początku roku wzrost udziału w rynku o blisko 7 proc.

O Mitsubishi było ostatnio głośno. Japońska marka ogłosiła 18 lipca, że nie będzie wprowadzać nowych modeli na rynek europejski. Dwa miesiące później zakomunikowała, że nowy model – Eclipse Cross PHEV jednak będzie sprzedawany na „wybranych rynkach europejskich”. Tak czy siak ten harmider komunikacyjny nie wpłynął negatywnie na sprzedaż. W ciągu pierwszych 9 miesięcy tego roku udział Mitsubishi w polskim rynku wzrósł o 6,7 proc. Marka plasuje się wśród 8 producentów samochodów, których wyniki sprzedaży najmniej ucierpiały na skutek pandemii.

CZYTAJ TAKŻE: Renault-Nissan-Mitsubishi: Sojuszu poukładany na nowo

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV.

Polacy zarejestrowali w wrześniu o 32 proc. więcej modeli Mitsubishi niż przed rokiem. Najpopularniejszym pozostał kompaktowy SUV Mitsubishi ASX, notując blisko 7 proc. wzrost sprzedaży. Drugim najpopularniejszym Mitsubishi jest nadal rodzinny SUV Outlander, na zakup którego zdecydowało się o ponad 14 proc. więcej nabywców, niż we wrześniu 2019 roku. Kolejne miejsce w rankingu sprzedaży należy do Eclipse Cross, który odnotował aż 127 proc. wzrost sprzedaży. model Mitsubishi Space Star przekonał do siebie aż o 44 proc. więcej nabywców.

Mitsubishi ASX.

– Cieszy nas szczególnie duży wzrost zainteresowania hybrydą ładowaną z gniazdka – modelem Mitsubishi Outlander PHEV – tylko we wrześniu zebraliśmy aż 95 zamówień na to auto. Tak dobre rezultaty potwierdzają, że Mitsubishi ma wśród klientów opinię lidera elektromobilności. To także dowód na to, że polska sieć dealerów marki spod znaku Trzech Diamentów jest dobrze przygotowana do zwiększenia sprzedaży zaawansowanych technologicznie, niskoemisyjnych samochodów. – podsumowuje Adam Męciński, dyrektor generalny polskiego oddziału Mitsubishi Motors.

Mitsubishi Outlander PHEV.

Sprzedaż modeli Mitsubishi na pewno w najbliższym czasie nie zmaleje. Marka wystartowała z akcją rabatową na swoje całe portfolio. Przykładowa Mitsubishi Outlander PHEV 2020 jest teraz tańszy aż o 35 000 zł, miejski Space Star 2020 ma obniżoną cenę o 5200 zł (od 40 990 zł), a zakup ASX 2020 wiąże się z korzyściami o wartości do 8800 zł. Kiedy zdecydujecie się na rodzinnego SUV-a Mitsubishi Outlandera to możecie liczyć na rabat 15 000 zł, przy Eclipse Cross 14 000 zł zniżki a decydując się na pickupa L200 aż do 28 000 zł.

CZYTAJ TAKŻE: Zmiana w strategii Mitsubishi. Nowy Eclipse Cross PHEV także w Polsce

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

PSA buduje europejską sieć sprzedaży samochodów używanych

Spoticar – to nowy pomysł PSA na wtórny obrót używanymi samochodami. Do końca roku ...

Volkswagen Caddy: Bardziej Golf niż dostawczak

Volkswagen prezentuje piątą generację modelu Caddy. Auto zbudowane jest na nowej platformie Golfa MQB ...

Całoroczne też ratują przed zimą

W Polsce nie ma obowiązku używania opon zimowych. W wielu krajach europejskich wymóg ten ...

Norwegowie kupują najwięcej e-aut (na głowę mieszkańca)

Niemal jedna trzecia samochodów sprzedanych w 2018 r w Norwegii była elektryczna. To nowy ...

Bardzo zapracowany Elon Musk: satelity, tunel i pomoc Saudyjczyków

Fundusz majątkowy Arabii Saudyjskiej miał pomóc w wycofaniu Tesli z giełdy. Teraz Elon Musk ...

Więcej oszustw na rynku używanych aut

Aż trzy czwarte samochodów zgłaszanych do sieci autokomisów AAA Auto jest odrzucanych. W czasie ...