W takich imprezach jak Bentley Golf Invitational bardziej chodzi o sportową zabawę i wyzwania niż prawdziwą rywalizację. To weekendowy piknik dla przyjaciół i klientów marki Bentley. Druga edycja tego wydarzenia odbyła się 30 czerwca i została zorganizowana na Wrocław Golf Club – jednym z najbardziej malowniczych pól golfowych w Polsce. - Sportowa rywalizacja, luksusowe samochody i wyjątkowe emocje – tego doświadczają uczestnicy drugiej edycji Bentley Golf Invitational. Zależy nam na tym, aby czas spędzony w gronie przyjaciół marki na stałe wpisał się do kalendarzy miłośników motoryzacji – mówi Piotr Jędrach, dyrektor generalny salonów Bentley Warszawa i Bentley Katowice.
Czytaj więcej
Włoski producent sportowych aut chce poprzez elektryfikację swoich modeli w najbliższych latach zmniejszyć o połowę emisję CO2. Planowane jest również w pełni elektryczne Lamborghini.
Golf wyjątkowo dobrze odzwierciedla wartości zakorzenione w brytyjskim charakterze marki, takie jak precyzja, najwyższa jakość, elitarność czy luksus. Na wydarzeniu zaplanowano także akademię golfa i wieczorny event, o który zadbał The Macallan - podobno najlepszy single malt świecie, który jest globalnym partner marki Bentley. - Sukces pierwszej edycji turnieju bardzo nas cieszy, ale też zobowiązuje. Chcemy zapewnić uczestnikom unikalne wydarzenie, podczas którego poczują najwyższy wymiar luksusu, który niezmiennie od ponad 100 jest synonimem marki Bentley – dodaje Piotr Jędrach.