Bentley gra w golfa

Polski importer luksusowej marki zorganizował drugą edycję Bentley Golf Invitational. To niecodzienny sposób do przybliżenia tej dyscypliny sportowej, ale również bliższego poznania klientów.

Publikacja: 07.07.2022 08:30

Bentley gra w golfa

Foto: mat. prasowe

W takich imprezach jak Bentley Golf Invitational bardziej chodzi o sportową zabawę i wyzwania niż prawdziwą rywalizację. To weekendowy piknik dla przyjaciół i klientów marki Bentley. Druga edycja tego wydarzenia odbyła się 30 czerwca i została zorganizowana na Wrocław Golf Club – jednym z najbardziej malowniczych pól golfowych w Polsce. - Sportowa rywalizacja, luksusowe samochody i wyjątkowe emocje – tego doświadczają uczestnicy drugiej edycji Bentley Golf Invitational. Zależy nam na tym, aby czas spędzony w gronie przyjaciół marki na stałe wpisał się do kalendarzy miłośników motoryzacji – mówi Piotr Jędrach, dyrektor generalny salonów Bentley Warszawa i Bentley Katowice.

Czytaj więcej

Powstanie elektryczne Lamborghini

Foto: mat. prasowe

Golf wyjątkowo dobrze odzwierciedla wartości zakorzenione w brytyjskim charakterze marki, takie jak precyzja, najwyższa jakość, elitarność czy luksus. Na wydarzeniu zaplanowano także akademię golfa i wieczorny event, o który zadbał The Macallan - podobno najlepszy single malt świecie, który jest globalnym partner marki Bentley. - Sukces pierwszej edycji turnieju bardzo nas cieszy, ale też zobowiązuje. Chcemy zapewnić uczestnikom unikalne wydarzenie, podczas którego poczują najwyższy wymiar luksusu, który niezmiennie od ponad 100 jest synonimem marki Bentley – dodaje Piotr Jędrach.

Foto: mat. prasowe

W takich imprezach jak Bentley Golf Invitational bardziej chodzi o sportową zabawę i wyzwania niż prawdziwą rywalizację. To weekendowy piknik dla przyjaciół i klientów marki Bentley. Druga edycja tego wydarzenia odbyła się 30 czerwca i została zorganizowana na Wrocław Golf Club – jednym z najbardziej malowniczych pól golfowych w Polsce. - Sportowa rywalizacja, luksusowe samochody i wyjątkowe emocje – tego doświadczają uczestnicy drugiej edycji Bentley Golf Invitational. Zależy nam na tym, aby czas spędzony w gronie przyjaciół marki na stałe wpisał się do kalendarzy miłośników motoryzacji – mówi Piotr Jędrach, dyrektor generalny salonów Bentley Warszawa i Bentley Katowice.

Tu i Teraz
Kolejne bankructwo w branży motoryzacyjnej. Wniosek o upadłość dla czterech firm
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Tu i Teraz
Jak grzyby po deszczu. Debiut kolejnej chińskiej marki na polskim rynku
Tu i Teraz
Szykuje się komunikacyjny chaos Warszawy. Ostatnie Pokolenie wraca z blokadami dróg
Tu i Teraz
Wszystkie plagi, które spadły na Teslę
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Tu i Teraz
Rosji coraz bardziej brakuje własnych modeli aut. Wspierają się licencjami z Chin
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście