Przeważającą formą jest zakup na firmę (63 proc.), przy czym dwie firmy zamówiły po dwie MX-30. Prywatni użytkownicy stanowią 37 proc. nabywców tego modelu. Z analizy danych sprzedażowych wynika, że 24 proc. ogółu wszystkich klientów elektrycznej Mazdy MX-30 stanowią kobiety.
CZYTAJ TAKŻE: Pierwsza jazda | Mazda 2: Poprawki, które wyszły na dobre
Mazda MX-30.
O wysokim poziomie zaufania do marki świadczy fakt, że aż 64 proc. klientów, którzy zdecydowali się na zakup MX-30, wcześniej nie posiadało żadnej Mazdy. Jednocześnie znaczący, bo aż 36-procentowy udział klientów lojalnych, którzy mieli już przynajmniej jedną Mazdę. Wśród nabywców Mazdy MX-30, którzy jeździli lub nadal jeżdżą Mazdą właściciele CX-5 stanowią aż 29 proc., a właściciele Mazdy 6 reprezentują 25 proc. Na uwagę zasługuje 8 proc. i 6 proc. udział właścicieli odpowiednio nowej Mazdy 3 i CX-30, gdyż są to modele debiutujące na rynku zaledwie dwa lata temu. Dla pozostałych klientów Mazda MX-30 także jest najczęściej drugim, a nawet trzecim samochodem w rodzinie lub firmie.