Jason Lusty, dyr. Seata ds. nowej mobilności: Millennialsi chcą mieć własne auto

Jason Lusty, dyrektor Seata ds. marketingu nowej mobilności w rozmowie z Interią, z którą podzielił się opinią o przyszłości napędów, które będą używane w najbliższych latach.

Publikacja: 07.12.2019 09:46

Jason Lusty, dyr. Seata ds. nowej mobilności: Millennialsi  chcą mieć własne auto

Foto: moto.rp.pl

Lusty twierdzi, że przyszłość układów napędowych będzie zróżnicowana. Rosnąć ma rola napędów elektrycznych, ale pojawią się też rozwiązania alternatywne. Według planów Seata w tym roku do sprzedaży wejdzie w pełni elektryczny model Mii, a w 2020 kolejny – El Born. Rozpocznie się również sprzedaż modeli Leon i Tarraco w wersji PHEV.

""

Jason Lusty, dyrektor Seata ds. marketingu nowej mobilności.

moto.rp.pl

Dziennikarzom Interii Jason Lusty powiedział również jak jego zdaniem niedocenianą technologią jest CNG, czyli technologia sprężonego gazu ziemnego. Uważa, że w całym szumie na temat elektryfikacji temat CNG jest za bardzo pomijany. „To świetna technologia, pierwszy krok na drodze do większej przyjazności dla środowiska” – powiedział Lusty. Zdradził również, że technologia napędów wodorowych grupa Volkswagen traktujemy jako rozwiązanie ciekawe, ale w perspektywie długoterminowej.

""

Seat Tarraco PHEV.

moto.rp.pl

CZYTAJ TAKŻE: Seat e-Scooter: Kolejny elektryczny jednoślad Hiszpanów

W wywiadzie przeprowadzonym przez Interię Lusty zdradził, że Seat przeprowadził badania, które dowodzą, że 6 na 10 osób z grupy millennials wciąż chce mieć własny samochód. Wśród młodszego targetu widać też tendencję do próbowania nowych rozwiązań i rozwiązania w zakresie mikromobilności, w których specjalizuje się Seat.

Lusty twierdzi, że przyszłość układów napędowych będzie zróżnicowana. Rosnąć ma rola napędów elektrycznych, ale pojawią się też rozwiązania alternatywne. Według planów Seata w tym roku do sprzedaży wejdzie w pełni elektryczny model Mii, a w 2020 kolejny – El Born. Rozpocznie się również sprzedaż modeli Leon i Tarraco w wersji PHEV.

Dziennikarzom Interii Jason Lusty powiedział również jak jego zdaniem niedocenianą technologią jest CNG, czyli technologia sprężonego gazu ziemnego. Uważa, że w całym szumie na temat elektryfikacji temat CNG jest za bardzo pomijany. „To świetna technologia, pierwszy krok na drodze do większej przyjazności dla środowiska” – powiedział Lusty. Zdradził również, że technologia napędów wodorowych grupa Volkswagen traktujemy jako rozwiązanie ciekawe, ale w perspektywie długoterminowej.

Tu i Teraz
"Ostatnie Pokolenie" zablokowało skrzyżowanie w centrum Warszawy
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Tu i Teraz
Jesienią Zakopianka zyska kolejne 16 km nowej trasy. Budowa kosztowała 1 mld zł
Tu i Teraz
Luksusowy samochód elektryczny zapalił się po wypadku w Warszawie
Tu i Teraz
Dolny Śląsk otrzyma nowy odcinek trasy S3 z dwoma tunelami. Dłuższy ma 2,3 km
Tu i Teraz
Auto Nostalgia, czyli najstarsze w Polsce targi pojazdów zabytkowych