Reklama
Rozwiń
Reklama

Jason Lusty, dyr. Seata ds. nowej mobilności: Millennialsi chcą mieć własne auto

Jason Lusty, dyrektor Seata ds. marketingu nowej mobilności w rozmowie z Interią, z którą podzielił się opinią o przyszłości napędów, które będą używane w najbliższych latach.

Publikacja: 07.12.2019 09:46

Jason Lusty, dyr. Seata ds. nowej mobilności: Millennialsi  chcą mieć własne auto

Foto: moto.rp.pl

Lusty twierdzi, że przyszłość układów napędowych będzie zróżnicowana. Rosnąć ma rola napędów elektrycznych, ale pojawią się też rozwiązania alternatywne. Według planów Seata w tym roku do sprzedaży wejdzie w pełni elektryczny model Mii, a w 2020 kolejny – El Born. Rozpocznie się również sprzedaż modeli Leon i Tarraco w wersji PHEV.

""

Jason Lusty, dyrektor Seata ds. marketingu nowej mobilności.

Foto: moto.rp.pl

Dziennikarzom Interii Jason Lusty powiedział również jak jego zdaniem niedocenianą technologią jest CNG, czyli technologia sprężonego gazu ziemnego. Uważa, że w całym szumie na temat elektryfikacji temat CNG jest za bardzo pomijany. „To świetna technologia, pierwszy krok na drodze do większej przyjazności dla środowiska” – powiedział Lusty. Zdradził również, że technologia napędów wodorowych grupa Volkswagen traktujemy jako rozwiązanie ciekawe, ale w perspektywie długoterminowej.

""

Seat Tarraco PHEV.

Foto: moto.rp.pl

CZYTAJ TAKŻE: Seat e-Scooter: Kolejny elektryczny jednoślad Hiszpanów

Reklama
Reklama

W wywiadzie przeprowadzonym przez Interię Lusty zdradził, że Seat przeprowadził badania, które dowodzą, że 6 na 10 osób z grupy millennials wciąż chce mieć własny samochód. Wśród młodszego targetu widać też tendencję do próbowania nowych rozwiązań i rozwiązania w zakresie mikromobilności, w których specjalizuje się Seat.

Lusty twierdzi, że przyszłość układów napędowych będzie zróżnicowana. Rosnąć ma rola napędów elektrycznych, ale pojawią się też rozwiązania alternatywne. Według planów Seata w tym roku do sprzedaży wejdzie w pełni elektryczny model Mii, a w 2020 kolejny – El Born. Rozpocznie się również sprzedaż modeli Leon i Tarraco w wersji PHEV.

Dziennikarzom Interii Jason Lusty powiedział również jak jego zdaniem niedocenianą technologią jest CNG, czyli technologia sprężonego gazu ziemnego. Uważa, że w całym szumie na temat elektryfikacji temat CNG jest za bardzo pomijany. „To świetna technologia, pierwszy krok na drodze do większej przyjazności dla środowiska” – powiedział Lusty. Zdradził również, że technologia napędów wodorowych grupa Volkswagen traktujemy jako rozwiązanie ciekawe, ale w perspektywie długoterminowej.

Reklama
Tu i Teraz
Via Baltica w pełni otwarta. Polska zakończyła budowę strategicznej trasy
Tu i Teraz
Audi szykuje luksusowego SUV-a 4×4. Ma stać się konkurentem Mercedesa klasy G
Tu i Teraz
Autostrada A1 do generalnego remontu. „Fale Dunaju” znikną na zawsze
Tu i Teraz
Chiny wprowadziły restrykcje eksportowe. To cios dla sektora elektromobilności
Tu i Teraz
Zmiany na szczycie. Ford i Seat/Cupra z nowymi prezesami
Reklama
Reklama