Audi jako kolejna motoryzacyjna firma włączyła się aktywnie do walki z koronawirusem. Koncern przeznaczył właśnie 5 milionów euro na pomoc w nagłych wypadkach związanych z epidemią.

Firmy motoryzacyjne mimo, że same odczuwają skutki koronawirusa włączyły się w pomoc w zwalczaniu pandemii. Audi nie tylko przeznaczyło 5 milionów euro na bezpośrednią pomoc, ale i fabryki tej marki na całym świecie wspierają również lokalne społeczności. Audi Brussels i Audi China kupują sprzęt medyczny dla wybranych placówek, a Audi Hungaria przekazało pieniądze na rzecz szpitala w Győr. Planowane są kolejne akcje wsparcia.

Te modele Audi produkowane są w węgierskiej fabryce.

– Światowa pandemia koronawirusa stwarza dla nas wszystkich zupełnie nowe wyzwania – dla nas jako przedsiębiorstwa, ale też dla całego społeczeństwa. Chciałbym podziękować wszystkim pracownikom Audi, którzy w tym niezwykłym czasie patrzą w przyszłość, wykonując swe obowiązki, i pomagają w miejscach, w których są potrzebni. Chcę też podziękować tym wszystkim, którzy w fabrykach czterech pierścieni na całym świecie prowadzą działalność, utrzymując ich funkcjonowanie. Jestem przekonany, że po zakończeniu kryzysu wszystkie inicjatywy stworzone dla zatrudnionych w Audi będą kontynuowane. W tej chwili jednak liczy się przede wszystkim zdrowie naszych pracowników, ich rodzin i społeczeństwa jako całości – powiedział Markus Duesmann, zajmujący od 1 kwietnia stanowisko prezesa zarządu Audi AG.

CZYTAJ TAKŻE: Plany Audi do 2024: zmniejszenie inwestycji, przyspieszenie elektryfikacji

Markus Duesmann, prezes zarządu Audi AG.

Działania podejmowane przez Audi wpisują się w ideę akcji #AudiTogether. Cztery pierścienie prezentują swoją postawę jako firmy w obliczu wspólnego wyzwania związanego z epidemią. Hasło „We are in this together” oznacza solidarność i wspólnotę marki, pracowników i fanów Audi z całego świata. Inicjatywie tej towarzyszą różne aktywności, do których można dołączyć. Pierwszą z nich jest #FourRingsChallenge, w którym każdy może przedstawić swoje kreatywne pomysły dotyczące wyglądu czterech pierścieni z logo Audi. W ciągu najbliższych kilku dni uruchomione zostaną kolejne aktywności na kanałach Audi w social mediach. Więcej szczegółów o FourRingsChallenge można znaleźć na Facebooku Audi Polska.

CZYTAJ TAKŻE: Audi e-tron: Podróż niedalekiej przyszłości

#FourRingsChallenge.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Policyjna Tesla, której zabrakło prądu

Czy samochody elektryczne nadają się na radiowozy policyjne? Poniższy przykład pokazuje, że w przyszłości ...

Rekordowy rok dla Rolls-Royce’a

Rolls-Royce Motor Cars w 2019 roku osiągnął rekordową sprzedaż, najwyższą w swojej 116-letniej historii. ...

Niecodzienne przywitanie nowego szefa BMW Polska

Christian Haririan, nowy Dyrektor Generalny BMW Group Polska podjął się nietypowego zadania. Wszystko po ...

Nowy Mercedes klasy S ma zostać najlepszym samochodem na świecie

Nowy Mercedes klasy S pozostanie wierny swojej poprzedniej koncepcji. Jednak okręt flagowy ze Stuttgartu ...

W Niemczech powstanie największa stacja do ładowania aut elektrycznych

W południowych Niemczech, a dokładnie przy autostradzie A8 obok bawarskiego miasteczka Zusmarshausen powstanie największa ...

Podróż bez stresu

Zarządcy flot mogą dopasować zakres komunikacyjnego assistance do swoich potrzeb. Jest w czym wybierać. ...