Zapowiedzi Volkswagena brzmią ambitne. Póki co jako termin wskazano „lato 2020”, ale w związku na obecną sytuację z pandemią na pewno te wskazania terminów mogą ulec zmianie. Jeszcze przed wybuchem wirusa w Europie informacje z Danii wskazywały, że ID.3 1st będzie dostępny od sierpnia 2020 roku. Na pewno wydanie 30 tys. pojazdów w tym samym czasie będzie oznaczało spore wyzwanie logistyczne.

CZYTAJ TAKŻE: Nawet 300 ładowarek do e-aut stanie przy salonach Volkswagena

""

Volkswagen ID.3.

moto.rp.pl

Nowy Volkswagen ID.3 w najtańszej wersji ma kosztować około 23 430 euro z bonusem środowiskowym. Cena ma być porównywalna z Volkswagenem Golfem Life. Tym samym, gdyby w Polsce ruszyły dotacje do aut elektrycznych, mogłoby się okazać, że cena pojazdu byłaby mniejsza niż 100 tys. zł. Jednak przy tąpnięciu gospodarczym, które nas czeka po koronawirusie niezatwierdzone jeszcze dotacje na auta elektryczne mogą zostać mocno przeciągnięte w czasie, a tym samym cała strategia elektryczna koncernów samochodowych legnąć w gruzach.

CZYTAJ TAKŻE: Volkswagen ID.3, Joachim Löw i mur berliński

""

moto.rp.pl