Dwie mocne limuzyny Cadillaca. Z mocą 677 KM i ręczną skrzynią biegów

Od 2035 roku koncern GM nie chce budować samochodów z silnikami spalinowymi. Ale póki co klienci Cadillaca mogą delektować się nowymi benzynowymi wersjami CT4 i CT5.

Publikacja: 05.02.2021 14:20

Dwie mocne limuzyny Cadillaca. Z mocą 677 KM i ręczną skrzynią biegów

Foto: moto.rp.pl

Cadillac zaprezentował dwie sportowe wersje sedanów CT4-V i CT5-V Blackwing. To oznacza w przypadku CT4 napęd silnikiem V6 o pojemności 3,6 litra o mocy 479 KM. Umożliwia to sprint do 100 km/h w około cztery sekundy i prędkość maksymalną 304 km/h. W przypadku CT5 Blackwing pod maską wszczepiono 6,2-litrowy silnik V8 o mocy 677 KM i 883 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W połączeniu z dziesięciobiegową automatyczną skrzynią biegów lub manualną przekładnią (!) ten potężny luksusowy sedan może rozpędzić się do 322 km/h, a pierwszą setkę pokonuje w 3,7 sekundy.

CZYTAJ TAKŻE: Pierwszy elektryczny model Cadillaca

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

moto.rp.pl

Wyposażenie obu sportowych wersji obejmuje elektroniczny mechanizm różnicowy, sportowe adaptacyjne zawieszenie i większe tarcze hamulcowe. Za dodatkową opłatą dostępne są również hamulce ceramiczne. Zewnętrznie sportowe wersje wyróżniają się splitterem, szerszymi progami, tylnym dyfuzorem, w pełni diodowymi reflektorami i specjalną atrapą przedniego wlotu powietrza. Wewnątrz znajduje się sportowa kierownica i kubełkowe fotele. Aktywować można tryb track, który poza zmianą charakterystyki prowadzenia wyświetla m.in czasy okrążeń. Ceny sportowych sedanów, które można w USA już zamawiać, a dostępne będą od lata 2021 wynoszą odpowiednio około 225 000 i 315 000 złotych. Wszystkie samochody z pierwszej partii produkcyjnej ograniczonej do zaledwie 250 egzemplarzy zostały błyskawicznie zarezerwowane. Pozostali klienci muszą wpisać się na listę oczekujących.

CZYTAJ TAKŻE: Cadillac CT5: Porządki w luksusowej marce General Motors

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

moto.rp.pl

Cadillac zaprezentował dwie sportowe wersje sedanów CT4-V i CT5-V Blackwing. To oznacza w przypadku CT4 napęd silnikiem V6 o pojemności 3,6 litra o mocy 479 KM. Umożliwia to sprint do 100 km/h w około cztery sekundy i prędkość maksymalną 304 km/h. W przypadku CT5 Blackwing pod maską wszczepiono 6,2-litrowy silnik V8 o mocy 677 KM i 883 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W połączeniu z dziesięciobiegową automatyczną skrzynią biegów lub manualną przekładnią (!) ten potężny luksusowy sedan może rozpędzić się do 322 km/h, a pierwszą setkę pokonuje w 3,7 sekundy.

Parking
Naszpikowane technologiami Volkswageny na wyciągnięcie ręki w niezwykłym finansowaniu
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności