Reklama

Dwie mocne limuzyny Cadillaca. Z mocą 677 KM i ręczną skrzynią biegów

Od 2035 roku koncern GM nie chce budować samochodów z silnikami spalinowymi. Ale póki co klienci Cadillaca mogą delektować się nowymi benzynowymi wersjami CT4 i CT5.

Publikacja: 05.02.2021 14:20

Dwie mocne limuzyny Cadillaca. Z mocą 677 KM i ręczną skrzynią biegów

Foto: moto.rp.pl

Cadillac zaprezentował dwie sportowe wersje sedanów CT4-V i CT5-V Blackwing. To oznacza w przypadku CT4 napęd silnikiem V6 o pojemności 3,6 litra o mocy 479 KM. Umożliwia to sprint do 100 km/h w około cztery sekundy i prędkość maksymalną 304 km/h. W przypadku CT5 Blackwing pod maską wszczepiono 6,2-litrowy silnik V8 o mocy 677 KM i 883 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W połączeniu z dziesięciobiegową automatyczną skrzynią biegów lub manualną przekładnią (!) ten potężny luksusowy sedan może rozpędzić się do 322 km/h, a pierwszą setkę pokonuje w 3,7 sekundy.

CZYTAJ TAKŻE: Pierwszy elektryczny model Cadillaca

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

Wyposażenie obu sportowych wersji obejmuje elektroniczny mechanizm różnicowy, sportowe adaptacyjne zawieszenie i większe tarcze hamulcowe. Za dodatkową opłatą dostępne są również hamulce ceramiczne. Zewnętrznie sportowe wersje wyróżniają się splitterem, szerszymi progami, tylnym dyfuzorem, w pełni diodowymi reflektorami i specjalną atrapą przedniego wlotu powietrza. Wewnątrz znajduje się sportowa kierownica i kubełkowe fotele. Aktywować można tryb track, który poza zmianą charakterystyki prowadzenia wyświetla m.in czasy okrążeń. Ceny sportowych sedanów, które można w USA już zamawiać, a dostępne będą od lata 2021 wynoszą odpowiednio około 225 000 i 315 000 złotych. Wszystkie samochody z pierwszej partii produkcyjnej ograniczonej do zaledwie 250 egzemplarzy zostały błyskawicznie zarezerwowane. Pozostali klienci muszą wpisać się na listę oczekujących.

Reklama
Reklama

CZYTAJ TAKŻE: Cadillac CT5: Porządki w luksusowej marce General Motors

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama
""

Cadillac CT5-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT5-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama
""

Cadillac CT4-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

""

Cadillac CT4-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama
""

Cadillac CT4-V Blackwing.

Foto: moto.rp.pl

Cadillac zaprezentował dwie sportowe wersje sedanów CT4-V i CT5-V Blackwing. To oznacza w przypadku CT4 napęd silnikiem V6 o pojemności 3,6 litra o mocy 479 KM. Umożliwia to sprint do 100 km/h w około cztery sekundy i prędkość maksymalną 304 km/h. W przypadku CT5 Blackwing pod maską wszczepiono 6,2-litrowy silnik V8 o mocy 677 KM i 883 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W połączeniu z dziesięciobiegową automatyczną skrzynią biegów lub manualną przekładnią (!) ten potężny luksusowy sedan może rozpędzić się do 322 km/h, a pierwszą setkę pokonuje w 3,7 sekundy.

Reklama
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Parking
McLaren razy dwa. Czyli co wybrać, gdyby…
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama