Podczas modernizacji zwykle zmienia się w większym lub mniejszym stopniu coś w wyglądzie auta. W przypadku Lexusa LC nie było to konieczne. W roczniku modelowym 2021 poprawione zostały wyłącznie techniczne detale, które mają wyostrzyć dynamiczne wrażenia z jazdy. I tak np. zoptymalizowano zawieszenie. Zmiany w elektronicznym sterowaniu amortyzatorów i usztywnieniach mają na celu nadanie bardziej dynamicznego i komfortowego zachowania coupe ma drodze. Nowe stabilizatory i wahacze oraz kute 21-calowe felgi pozwalają zaoszczędzić 10 kg masy własnej. Do uzyskania lepszej kontroli nad autem przy średnich i wysokich prędkościach, system kontroli stabilizacji pojazdu VSC (Vehicle Stability Control) zyskał nową funkcję aktywnego pokonywania zakrętów (ACA). Pomaga ona kontrolować samochód w zakrętach, zapewniając hamowanie kół po wewnętrznej łuku podczas dynamicznej jazdy, gdy przy większych przeciążeniach występuje zjawisko bocznego przyspieszenia pojazdu.
CZYTAJ TAKŻE: Lexus UX | Pierwsza jazda: Podróż od świtu do świtu
Lexus LC.
Tak jak poprzednio, dostępne są dwie opcje napędu: pięciolitrowy silnik V8 o mocy 465 KM i 3,5-litrowy hybrydowa jednostka V6 o mocy 359 KM. W modelu V8 Lexus wprowadził zmiany w działaniu 10-biegowej automatycznej skrzyni biegów Direct Shift w celu usprawnienia codziennej jazdy przy otwarciu przepustnicy w zakresie 50–70 proc. Przekładnia pozwala zwiększyć obroty w tym zakresie, aby wzmocnić poczucie przyspieszenia przed zmianą biegu. W LC 500h zaktualizowano tryb redukcji biegów napędu hybrydowego Multi Stage Hybrid System. Będzie on teraz częściej korzystał z drugiego biegu zamiast trzeciego, aby zapewnić płynniejszą pracę i lepsze przyspieszenie przy wychodzeniu z ostrych zakrętów.