Miejsce 50. Bentley Bentayga – 263 egzemplarzy
Miejsce 49. Cadillac Escalade – 228 egzemplarzy
Miejsce 48. Subaru Impreza WRX STI – 215 egzemplarzy
Miejsce 47. Alpine A110 – 214 egzemplarzy
Miejsce 46. Jaguar I-Pace – 191 egzemplarzy
Miejsce 45. Cadillac XTS – 184 egzemplarzy
Miejsce 44. VW Scirocco – 180 egzemplarzy
Miejsce 43. DS5 – 177 egzemplarzy
Miejsce 42. Aston Martin DB11 – 175 egzemplarzy
Miejsce 41. Mitsubishi Lancer – 169 egzemplarzy
Miejsce 41. Jaguar XJ – 169 egzemplarzy
Czasami znalezienie się w pięćdziesiątce aut, których sprzedano najmniej (w skali całego runku) nie oznacza porażki, a sukces. Patrząc chociażby na cenę Bentleya (Bentayga to 208,5 tys. euro w Niemczech, od 210,3 tys. euro w Polsce) to zupełnie niezły wynik sprzedaży.
Na rynku niemieckim sprzedano w rok 263 egzemplarze Bentleya Bentaygi. W Polsce taki wynik sprzedaży można by osiągnąć po około 10 latach.
Miejsce 40. Maserati GrandTurismo – 158 egzemplarzy
Miejsce 39. Infiniti FX – 157 egzemplarzy
Miejsce 38. Peugeot ION – 147 egzemplarzy
Miejsce 37. Nissan GT-R – 145 egzemplarzy
Miejsce 37. Ferrari Portofino – 145 egzemplarzy
Miejsce 36. Lexus GS – 115 egzemplarzy
Miejsce 35. Subaru BRZ – 111 egzemplarzy
Miejsce 34. Infiniti Q50 – 103 egzemplarze
Miejsce 33. Citroen C-Zero – 102 egzemplarze
Miejsce 32. Aston Martin V8 – 98 egzemplarzy
Miejsce 31. Cadillac CTS – 95 egzemplarzy
Japońskie limuzyny nie mają łatwego życia na niemieckim rynku. Lexus GS i Infiniti Q50 to niemal białe kruki na niemieckich drogach. Równie „łatwo” można spotkać model Ferrari, a to jednak zupełnie inna liga. Nissan GT-R i Subaru BRZ też wypadają, delikatnie rzecz ujmując, słabo.