Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image
Post Image

Suzuki rozpoczyna sprzedaż nowej Vitary na polskim rynku. W 30. rocznicę wprowadzenia modelu na rynek, Vitara przechodzi face lifting.

Vitara zadebiutowała w 1988 roku jako pionier w kategorii kompaktowych SUV-ów. W 2018 roku przypada 30. rocznica powstania tego modelu. Obecna, czwarta generacja Vitary, została wprowadzona do sprzedaży w trzy lata temu. Model wymyślono praktycznie od nowa. Poza zmienioną sylwetką użytkownikowi oddano do wyboru napęd na jedną oś lub napęd na cztery koła. Vitara stała się mniej terenowa, ale bardziej praktyczna. To aktualnie najchętniej kupowane Suzuki na polskim rynku.

Zmiany z przodu zauważą tylko prawdziwi znawcy modelu.

Po trzech latach przyszedł czas na modernizację. Przód zmienił nieco wygląd, pojawiły się chromowane akcenty osłony chłodnicy. Tylne lampy zespolone zawierają teraz diody LED ułożone w trzech poziomych liniach. Przeprojektowana tylna osłona podwozia. Klienci mogą także wybrać wersję z panoramicznym dachem. Kolorystyka nadwozia została odświeżona poprzez dodanie dwóch nowych kolorów: sportowego Solar Yellow Pearl o mocnych, słonecznych refleksach oraz wyrafinowanego Ice Grayish Blue Metallic.

Z tyłu nadwozia nowe są m.in. lampy w technologii LED.

Wnętrze Vitary zostało przeprojektowane pod kątem poprawy jakości i komfortu. Zegary mają nowy wzór. Zamontowany po środku kolorowy wyświetlacz LCD ma teraz 4,2-cala. Umożliwia podgląd pracy systemu Allgrip Select i kontroli zjazdu (HDC – Hill Descent Control), a także grafik układu rozpoznawania znaków drogowych, będącego nowym wyposażeniem w dziedzinie bezpieczeństwa prewencyjnego. Pozostałe zmiany obejmują m.in. lepszej jakości materiały. Górna powierzchnia deski rozdzielczej ma miękką powierzchnię. Wersje XLED i XLED Sun otrzymały fotele tapicerowane połączeniem syntetycznej skóry i zamszu. Modele w wersji wyposażenia Premium i wyższych seryjnie otrzymały nowy podłokietnik zintegrowany ze schowkiem.

W nowej Vitarze zmieniono m.in. wzór zegarów i polepszono jakość materiałów.

Nowe Vitary będą napędzane dwoma turbodoładowanymi silnikami. Pierwszy 1,4 Boosterjet z bezpośrednim wtryskiem, znany z Vitary S. Nowością jest silnik benzynowy 1.0 Boosterjet o oznaczeniu K10C. Ponieważ wszystkie wersje Vitary są teraz wyposażone w silniki benzynowe z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, oznaczenie „S” zarezerwowane dla modeli z silnikiem 1.4 Turbo będzie już używane.

ZOBACZ TAKŻE: Najbardziej rentowny producent na świecie. Suzuki przed BMW

Najtańszy model Vitary kosztuje po modernizacji 64 900 zł. To wersja Comfort z przednim napędem, silnikiem 1,0 l. Do tej pory za bazową wersję Vitary trzeba było zapłacić 61 900 zł. Najdroższa odmiana kosztuje 109 900 zł (1,4 Turbo, napęd na cztery koła AllGrip). Wyższe wersje wyposażenia dostępne są jedynie z mocniejszym silnikiem. Wszystkie modele można nabyć z automatyczną skrzynią biegów, który wymaga dopłaty 7000 zł.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Radość po zapowiedzi kar więzienia za cofnięcie licznika

Nie tylko nabywcy używanych aut, ale i sprzedawcy samochodów poleasingowych z nadzieją czekają na ...

Salon McLarena oficjalnie otwarty

McLaren już oficjalnie w Polsce. Salon rusza w Warszawie na ulicy Ostrobramskiej 73. McLaren ...

Kolejki po leasing aut do ostatnich godzin 2018 r.

Rząd napędził klientów salonom samochodowym. Zmiana zasad rozliczania aut firmowych podbiła sprzedaż aut w ...

Porsche podało nazwę pierwszego, elektrycznego modelu

Przez długi czas spekulowano, jak będzie się nazywać pierwszy, elektryczny model Porsche, znany dotąd ...

Nowy Ford Focus startuje z dobrą ceną

Latem w salonach pojawi się zupełnie nowa, czwarta generacja nowego Forda Focusa. Polski importer ...

Korona Kielce będzie grać na Suzuki Arena

Tego jeszcze w świecie sportu ani w motoryzacji w Polsce nie było. Stadion piłkarski ...