To wzrost o ponad 5 500 egzemplarzy w porównaniu do 2017 r. (+10,4 procent). Najchętniej kupowanym modelem Toyoty w Polsce w 2018 roku był Yaris – wybrało go 14 556 klientów (+11,9 procent). Drugie miejsce zajmuje Auris, który zyskał w ciągu roku 15 procent, ze sprzedażą na poziomie 12 355 aut. Na trzecim miejscu znalazła się Corolla – w ubiegłym roku salony opuściło 7 693 sztuk.
Toyota Yaris to najchętniej kupowany model Toyoty w Polsce w 2018 roku.
Liderem wzrostów w gamie Toyoty jest jednak osobowy van ProAce Verso (+127 procent). Ponad 30-procentowe wzrosty zanotował także Land Cruiser (+32,9 procent, 424 egzemplarze) i Aygo (+32,5 procent, 4 362 egzemplarze). W 2018 roku Toyota dostarczyła klientom 16 891 hybryd, o 19 procent więcej niż rok wcześniej. Udział samochodów z napędem hybrydowym w całkowitej sprzedaży Toyoty na polskim rynku wzrósł do 29 procent.
Liderem wzrostów w 2018 roku w gamie Toyoty jest osobowy van ProAce Verso.
Hybrydowy numer 1. w Polsce to Toyota C-HR Hybrid, której roczna sprzedaż wyniosła 5 341 aut (+24,7 procent). Wersja benzynowo-elektryczna odpowiada za 71,3 procent sprzedaży kompaktowego crossovera. Drugie miejsce zajmuje Auris Hybrid (4 797 egzemplarze, +15,5 procent), trzecie Yaris Hybrid z wynikiem 3 507 aut (+40 procent).