Firma Hochland Polska zwiększa udział samochodów elektrycznych w swojej flocie. Jako jedna z pierwszych spółek na rynku postanowiła wynająć elektryczne Volkswageny ID.3. Dostawcą pojazdów wraz z zapewnieniem pełnej obsługi jest Arval Service Lease Polska.

Hochland Polska jako jedna z wielu firm na rynku zmienia swoje podejście do wykorzystywanej floty pojazdów. Sukcesywnie wymienia samochody na nowsze, aby miały one jak najmniejsze negatywne oddziaływanie na środowisko. Kolejnym krokiem spółki, znanej przede wszystkim z produkcji serów, na rzecz poprawy jakości powietrza, jest wynajem pojazdów elektrycznych. Wybór padł na Volkswageny ID.3. Hochland zapowiedział, że auta będą zasilane z energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych. Wszystko po to, aby ślad węglowy w tym przypadku był bliski zeru albo zerowy.

CZYTAJ TAKŻE: Flota Fiatów 500 dostępna w wynajmie aut na minuty

Na początek wynajęte zostały dwa Volkswageny ID.3 od firmy Arval Service Lease Polska. Będą one eksploatowane w zakładach w Kaźmierzu oraz Węgrowie. – Będą to samochody do użytkowania ogólnego, dla celów służbowych pracowników, którzy nie mają na stałe przypisanego samochodu jako narzędzia pracy, a podróżują w celach służbowych do klienta lub dostawcy – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. Firma zaznacza, że jeśli będzie miała przekonanie, że siatka ładowarek jest już wystarczająca, to poszerzy flotę o kolejne e-auta.

CZYTAJ TAKŻE: Flota ratuje wyniki sprzedaży

Hochland wybrał dwa Volkswageny ID.3 w konfiguracji 1ST Plus. Posiadają one silniki elektryczne o mocy 204 KM oraz akumulatory o pojemności 58 kWh, pozwalające na przejechanie ok. 419 km przy średnim zużyciu energii 15,6 kWh/100 km. – Mamy przekonanie, że pierwsze pojazdy elektryczne przekazane Hochland to początek elektryfikacji floty w tej firmie. Od elektromobilności nie ma odwrotu, o czym przekonuje się coraz więcej naszych klientów. Oprócz niewątpliwych zalet środowiskowych pojazdy elektryczne dają też użytkownikom duży komfort podróżowania. Firma z pewnością dostrzeże również niższe koszty przejazdów, bo ładowanie baterii jest wyraźnie tańsze niż tankowanie paliwa – informuje Jakub Szydłowski z Arval Service Lease Polska.

CZYTAJ TAKŻE:

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Jazda na letnich oponach w zimie – błąd, który może sporo kosztować

Letnie opony w zimie nie są wykroczeniem, za które można ukarać mandatem. Nie oznacza ...

Podpisano umowę na budowę ostatniego odcinka autostrady A2

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad podpisała kolejną umowę na zaprojektowanie i budowę trzeciego, ...

Politycy w Hesji chcą powstrzymać zakaz wjazdu diesli do miasta

Z pomocą prawnych środków Kraj Związkowy Hesji chce powstrzymać zbliżający się zakaz poruszania się ...

Ford Bronco: Jeszcze go nie ma, a już go nie ma

Ford Bronco już w tym momencie okrzyknięty został nowym królem terenówek, spychając na drugi ...

Zdjęcie tygodnia: Kłopoty finansowe JLR. Range Rover SV Coupe nie powstanie

Miał być ponadczasowy, monumentalny, osiągalny tylko dla wybranych. Range Rover wszystkich rozpalił, a teraz ...

BMW M2 CS: Ostatnie prawdziwe BMW

Pod koniec 2015 roku BMW wprowadziło do sprzedaży serię M2 Coupé. W 2018 roku ...