Firma Hochland Polska zwiększa udział samochodów elektrycznych w swojej flocie. Jako jedna z pierwszych spółek na rynku postanowiła wynająć elektryczne Volkswageny ID.3. Dostawcą pojazdów wraz z zapewnieniem pełnej obsługi jest Arval Service Lease Polska.

Hochland Polska jako jedna z wielu firm na rynku zmienia swoje podejście do wykorzystywanej floty pojazdów. Sukcesywnie wymienia samochody na nowsze, aby miały one jak najmniejsze negatywne oddziaływanie na środowisko. Kolejnym krokiem spółki, znanej przede wszystkim z produkcji serów, na rzecz poprawy jakości powietrza, jest wynajem pojazdów elektrycznych. Wybór padł na Volkswageny ID.3. Hochland zapowiedział, że auta będą zasilane z energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych. Wszystko po to, aby ślad węglowy w tym przypadku był bliski zeru albo zerowy.

CZYTAJ TAKŻE: Flota Fiatów 500 dostępna w wynajmie aut na minuty

Na początek wynajęte zostały dwa Volkswageny ID.3 od firmy Arval Service Lease Polska. Będą one eksploatowane w zakładach w Kaźmierzu oraz Węgrowie. – Będą to samochody do użytkowania ogólnego, dla celów służbowych pracowników, którzy nie mają na stałe przypisanego samochodu jako narzędzia pracy, a podróżują w celach służbowych do klienta lub dostawcy – powiedział Jacek Wyrzykiewicz, PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. Firma zaznacza, że jeśli będzie miała przekonanie, że siatka ładowarek jest już wystarczająca, to poszerzy flotę o kolejne e-auta.

CZYTAJ TAKŻE: Flota ratuje wyniki sprzedaży

Hochland wybrał dwa Volkswageny ID.3 w konfiguracji 1ST Plus. Posiadają one silniki elektryczne o mocy 204 KM oraz akumulatory o pojemności 58 kWh, pozwalające na przejechanie ok. 419 km przy średnim zużyciu energii 15,6 kWh/100 km. – Mamy przekonanie, że pierwsze pojazdy elektryczne przekazane Hochland to początek elektryfikacji floty w tej firmie. Od elektromobilności nie ma odwrotu, o czym przekonuje się coraz więcej naszych klientów. Oprócz niewątpliwych zalet środowiskowych pojazdy elektryczne dają też użytkownikom duży komfort podróżowania. Firma z pewnością dostrzeże również niższe koszty przejazdów, bo ładowanie baterii jest wyraźnie tańsze niż tankowanie paliwa – informuje Jakub Szydłowski z Arval Service Lease Polska.

CZYTAJ TAKŻE:

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Radiowozy policji nie mają AC. Za szkody funkcjonariusze płaca z własnej kieszeni

To brzmi kuriozalnie, ale policjanci, strażnicy graniczni i strażacy za uszkodzone przez nich służbowe ...

Wszystko o zelektryfikowanych napędach Toyoty

Problem smogu i ocieplenia klimatu narasta od lat. Żeby walczyć z tymi zjawiskami branża ...

Honda CR-V Hybrid: Ferment w towarzystwie

Do 2025 r. ponad 60 proc. sprzedawanych przez Hondę samochodów będą stanowiły modele hybrydowe lub ...

Pierwsza dekada maja daje nadzieję na lepsze „jutro”

Pierwsze 10 dni maja przyniosło lekką poprawę, co daje nadzieję, że wynik z maja ...

Mniej używanych samochodów, za to wyższe ceny

Rynek używanych samochodów zalicza gwałtowny spadek. Jak podał w czwartek Instytut Samar, ich import ...

Sprzedaż aut na świecie: Chiny na dużym minusie

Spór handlowy ze Stanami Zjednoczonymi negatywnie wpływa w Chinach na sprzedaż nowych samochodów. Negatywne ...