300 Fiatów 500 zasila flotę Panek CarSharing, firmy oferującej wynajem samochodów na minuty za pomocą telefonu komórkowego.

CarSharing nie ma w czasach koronawirusa łatwo. Indywidualny transport bez konieczności zakupu własnego auta i ponoszenia wydatków na ubezpieczenie, przeglądy czy paliwo był fajny, ale w obecnej sytuacji wiele klientów ma barierę przed wsiadaniem do samochodu po innym użytkowniku. Firmy carsharingowe muszą jakoś ten trudny czas przetrwać. Panek CarSharing, który jest dostępny w ponad 150 polskich miastach, poszerza swoją flotę o 300 egzemplarzy Fiata 500.

CZYTAJ TAKŻE: BMW i Daimler wycofują się ze wspólnego carsharingu w USA i nie tylko

Miejski model dołącza do najtańszej z sześciu grup samochodów oferowanych przez Panek CarSharing. Koszt przejażdżki zaczyna się od 0,59 zł za kilometr i 0,50 zł za minutę w subskrypcji. Samochód jest już też dostępny w ofercie wynajmu na dobę za 69 zł i na tydzień za 419 zł. Fiaty będą wprowadzane stopniowo – pierwsze egzemplarze już wyjechały na ulice w Warszawie, Katowicach i Lublinie.

CZYTAJ TAKŻE: We Wrocławiu koniec Vozilli. Carsharing nie wytrzymał konkurencji

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Kia Optima: Póki co nie dla Europy

Kia przedstawiała pierwsze zdjęcia modelu Optima nazwanego na koreańskim rynku K5. Ta miła dla ...

Skoda Octavia to niekwestionowany lider polskiego rynku

Słabszy styczeń na rynku nowych aut

Początek roku nie dał importerom i dealerom zbyt dużych powodów do zadowolenia, choć nie ...

Flixbusem z Tallina do Warszawy

Dzisiaj rusza regularne połączenie autobusowe między stolicami Estonii i Polski. Pierwsi pasażerowie jadą za ...

Aston Martin Valkyrie: Najbardziej ekstremalny supersamochód, jaki powstanie

Aston Martin i Red Bull budują supersportowy samochód. Valkyrie ma wyznaczać standardy w przyspieszeniu ...

Renault wycofuje się ze sprzedaży aut osobowych w Chinach

Renault S.A. wycofał się ze swojego istniejącego od 6 lat joint-venture z Dongfeng Motor ...

Bentley przegrał proces. Nie może sprzedawać ubrań pod swoją marką

Po przegranym procesie Bentley nie może sprzedawać pod swoją marką ubrań. Musi również ograniczyć ...