Przez 24 dni (od 20 maja) fani motocykli będą mogli korzystać ze strefy „BMW Urban Garage”, stworzonej przez BMW Inchcape Polska. Na zwiedzających czeka wiele atrakcji. Wydarzenie jest podzielone jest na sześć, czterodniowych bloków. W tym czasie odbywać się będą prezentacje najnowszych modeli motocykli czy praktyczne szkolenia, m.in. jak rozpocząć przygodę z motocyklem, na co zwrócić uwagę, kupując sprzęt, jak o niego dbać, a także rozmowy z ekspertami. Nie zabraknie też spotkań z osobami ze świata sportu i telewizji, które pasje do motocykli mają we krwi oraz możliwości odbycia jazd testowych takimi maszynami jak: BMW S 1000R czy BMW R18 Classic.
CZYTAJ TAKŻE: Francuzi zamieniają auta na elektryczne rowery
„BMW Urban Garage to dla nas projekt wyjątkowy. Po wielomiesięcznej przerwie, gdy większość spotkań odbywała się w wirtualnym świecie, otwarcie takiej przestrzeni to kolejny sposób, aby rozbudowywać doświadczenia offline naszych Klientów. Doświadczenia te nabierają dziś szczególnego znaczenia. Konsumenci odwiedzają miejsca tradycyjnej sprzedaży rzadziej, jednocześnie spędzając w nich mniej czasu. W klimatycznym, specjalnie zaprojektowanym miejscu w cieszącej się dużą popularnością w okresie letnim lokalizacji chcemy dać możliwość wejścia do świata BMW Motorrad Inchcape na zupełnie innych zasadach niż w salonie. Cieszymy się, że będziemy mogli dzielić się naszym doświadczeniem i dać możliwość sprawdzenia na żywo osiągów maszyn BMW w takim otoczeniu” – mówi Witold Wcisło, prezes Zarządu Inchcape Polska.