Dwa zupełnie nowe motocykle Harley Davidson

Nowe motocykle Harley-Davidson wagi średniej. Amerykanie pokazali pierwszy motocykl typu Adventure Touring i model Streetfighter.

Publikacja: 24.11.2019 09:13

Dwa zupełnie nowe motocykle Harley Davidson

Foto: moto.rp.pl

Nowe modele Harley-Davidson Pan America i streetfighter Bronx będą dostępne od jesieni 2020 roku. To pierwsza publiczna prezentacja całkowicie nowej platformy motocykli wagi średniej. Zaprezentowano również informacje o najnowszym silniku Harley-Davidson V-Twin-Revolution Max, całkowicie nowej jednostce w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson. Silnik ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx.

""

HD Bronx.

Foto: moto.rp.pl

""

HD Pan America.

Foto: moto.rp.pl

Pan America jest całkowicie nowym motocyklem turystycznym typu adventure. Ma być mieszanką dla miłośników zapachu ogniska, włóczęgi i nieutwardzonej nawierzchni pod kołami. Harley opisuje go jako dwukołowe narzędzie wielofunkcyjne o wielkiej wytrzymałości, zaprojektowane do odkrywania i podróży w nieznane. Nowy model Bronx z układem napędowy Revolution Max to miejska maszyna wagi średniej, która ma charakteryzować się zadziornością i osiągami.

""

HD Bronx.

Foto: moto.rp.pl

""

HD Pan America.

Foto: moto.rp.pl

Oba motocykle napędzane są całkowicie nowymi, chłodzonymi cieczą silnikami Revolution Max o pojemności 975 cm3 i 1250 cm3. Silnik ten, stworzony do napędzania serii nowych modeli motocykli Harley-Davidson, został zaprojektowany tak, aby oferować elastyczne osiągi w szerokim zakresie mocy generowanej przy wysokich obrotach silnika. Dzięki zminimalizowanej masie i zmaksymalizowanej wydajności, silnik zapewnia wąski profil układu napędowego, który jest zintegrowany z motocyklem jako centralny element ramy, tak aby obniżyć środek ciężkości i poprawić prowadzenie. Ten lekki układ napędowy posiada wewnętrzne wałki wyrównoważające, które eliminują drgania silnika, zwiększając komfort jazdy i wytrzymałość pojazdu. Silnik wygląda potężnie i ma wyraźnie zaznaczony profil.

""

HD Bronx.

Foto: moto.rp.pl

Dane silnika Revolution Max 1250
Pojemność 1250 cm3
Moc – ponad 145 KM
Maksymalny moment obrotowy – ponad 120 Nm

Dane silnika Revolution Max 975
Pojemność 975 cm3
Moc – ponad 115 KM
Maksymalny moment obrotowy – ponad 95 Nm

CZYTAJ TAKŻE: Polska premiera elektrycznego motocykla Harley-Davidson LiveWire

Nowe modele Harley-Davidson Pan America i streetfighter Bronx będą dostępne od jesieni 2020 roku. To pierwsza publiczna prezentacja całkowicie nowej platformy motocykli wagi średniej. Zaprezentowano również informacje o najnowszym silniku Harley-Davidson V-Twin-Revolution Max, całkowicie nowej jednostce w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson. Silnik ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx.

Pan America jest całkowicie nowym motocyklem turystycznym typu adventure. Ma być mieszanką dla miłośników zapachu ogniska, włóczęgi i nieutwardzonej nawierzchni pod kołami. Harley opisuje go jako dwukołowe narzędzie wielofunkcyjne o wielkiej wytrzymałości, zaprojektowane do odkrywania i podróży w nieznane. Nowy model Bronx z układem napędowy Revolution Max to miejska maszyna wagi średniej, która ma charakteryzować się zadziornością i osiągami.

Dwa Kółka
Oto najmocniejszy jednocylindrowy silnik na świecie. Produkuje go włoska firma
Dwa Kółka
Polska firma motocyklowa podbiła Rzym. Wyróżniono motocykl pokryty wytatuowaną skórą
Dwa Kółka
Romet inwestuje 100 mln zł. Chce mieć najnowocześniejszą fabrykę rowerów w Europie
Dwa Kółka
To jest chyba najdziwniejszy pojazd BMW. Coś między skuterem a motocyklem
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Dwa Kółka
Ten motocykl zbudowano w Rzeszowie. Wygrał na największym festiwalu motocyklowym