Dwa zupełnie nowe motocykle Harley Davidson

Nowe motocykle Harley-Davidson wagi średniej. Amerykanie pokazali pierwszy motocykl typu Adventure Touring i model Streetfighter.

Publikacja: 24.11.2019 09:13

Dwa zupełnie nowe motocykle Harley Davidson

Foto: moto.rp.pl

Nowe modele Harley-Davidson Pan America i streetfighter Bronx będą dostępne od jesieni 2020 roku. To pierwsza publiczna prezentacja całkowicie nowej platformy motocykli wagi średniej. Zaprezentowano również informacje o najnowszym silniku Harley-Davidson V-Twin-Revolution Max, całkowicie nowej jednostce w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson. Silnik ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx.

""

HD Bronx.

moto.rp.pl

""

HD Pan America.

moto.rp.pl

Pan America jest całkowicie nowym motocyklem turystycznym typu adventure. Ma być mieszanką dla miłośników zapachu ogniska, włóczęgi i nieutwardzonej nawierzchni pod kołami. Harley opisuje go jako dwukołowe narzędzie wielofunkcyjne o wielkiej wytrzymałości, zaprojektowane do odkrywania i podróży w nieznane. Nowy model Bronx z układem napędowy Revolution Max to miejska maszyna wagi średniej, która ma charakteryzować się zadziornością i osiągami.

""

HD Bronx.

moto.rp.pl

""

HD Pan America.

moto.rp.pl

Oba motocykle napędzane są całkowicie nowymi, chłodzonymi cieczą silnikami Revolution Max o pojemności 975 cm3 i 1250 cm3. Silnik ten, stworzony do napędzania serii nowych modeli motocykli Harley-Davidson, został zaprojektowany tak, aby oferować elastyczne osiągi w szerokim zakresie mocy generowanej przy wysokich obrotach silnika. Dzięki zminimalizowanej masie i zmaksymalizowanej wydajności, silnik zapewnia wąski profil układu napędowego, który jest zintegrowany z motocyklem jako centralny element ramy, tak aby obniżyć środek ciężkości i poprawić prowadzenie. Ten lekki układ napędowy posiada wewnętrzne wałki wyrównoważające, które eliminują drgania silnika, zwiększając komfort jazdy i wytrzymałość pojazdu. Silnik wygląda potężnie i ma wyraźnie zaznaczony profil.

""

HD Bronx.

moto.rp.pl

Dane silnika Revolution Max 1250
Pojemność 1250 cm3
Moc – ponad 145 KM
Maksymalny moment obrotowy – ponad 120 Nm

Dane silnika Revolution Max 975
Pojemność 975 cm3
Moc – ponad 115 KM
Maksymalny moment obrotowy – ponad 95 Nm

CZYTAJ TAKŻE: Polska premiera elektrycznego motocykla Harley-Davidson LiveWire

Nowe modele Harley-Davidson Pan America i streetfighter Bronx będą dostępne od jesieni 2020 roku. To pierwsza publiczna prezentacja całkowicie nowej platformy motocykli wagi średniej. Zaprezentowano również informacje o najnowszym silniku Harley-Davidson V-Twin-Revolution Max, całkowicie nowej jednostce w układzie V (rozchylenie cylindrów 60°), zaprojektowany dla nowej serii motocykli Harley-Davidson. Silnik ma dwie pojemności: 1250 cm3 wykorzystany w nowym motocyklu Harley-Davidson Pan America i 975 cm3 wykorzystany w modelu Bronx.

Pan America jest całkowicie nowym motocyklem turystycznym typu adventure. Ma być mieszanką dla miłośników zapachu ogniska, włóczęgi i nieutwardzonej nawierzchni pod kołami. Harley opisuje go jako dwukołowe narzędzie wielofunkcyjne o wielkiej wytrzymałości, zaprojektowane do odkrywania i podróży w nieznane. Nowy model Bronx z układem napędowy Revolution Max to miejska maszyna wagi średniej, która ma charakteryzować się zadziornością i osiągami.

Dwa Kółka
Co dziesiąty rower wyprodukowany w Europie powstał w Polsce
Materiał Promocyjny
Nowe finansowanie dla transportu miejskiego w Polsce Wschodniej
Dwa Kółka
Kultowa marka motocykli zostanie wskrzeszona? Fani czekają na inwestora
Dwa Kółka
Kontrola trakcji to kontrola nad motocyklem
Dwa Kółka
Po pladze wypadków na e-hulajnogach szykuje się zmiana przepisów
Materiał Promocyjny
Sieć kampusowa 5G dla bezpieczeństwa danych
Dwa Kółka
Polski motocykl wygrał dwie prestiżowe nagrody w USA
Dwa Kółka
E-tron na pedały. Elektryczny rower górski Audi