Pojazdy mają służyć pracownikom zajmującym się obsługą e-hulajnóg. Będą to elektryczne rowery dostawcze, służące do zbierania i rozstawiania hulajnóg na stołecznych chodnikach. „Dostawczaki” Lime umożliwią jednoczesny przewóz nawet 10 hulajnóg.

CZYTAJ TAKŻE: Pierwsze ofiary wojen hulajnogowych

Paulina Mróz, dyrektor Lime w Polsce, wskazuje, że dzięki rowerom pracownicy odpowiedzialni za obsługę i serwisowanie hulajnóg elektrycznych, ich ładowanie, a także prawidłowe rozmieszczenie w przestrzeni miejskiej, będą mieli możliwość wygodniejszego poruszania się po centrum miasta. I to bezemisyjnie. – Wykorzystanie rowerów dostawczych świetnie wpisuje się w naszą globalną strategię, zakładającą zminimalizowanie wpływu elektrycznych hulajnóg na środowisko naturalne, zapewnienie ekologicznego, wygodnego transportu w przestrzeni miejskiej i wspieranie władz miast w wypracowywaniu rozwiązań stymulujących zrównoważony ruch – komentuje Paulina Mróz. I dodaje, że już wiosną br. Lime uruchomił regularne patrole dbające o niezawodne funkcjonowanie hulajnóg i bezpieczeństwo na ulicach. Pracownicy patroli mają za zadanie reagować na wszystkie zgłoszenia spływające na infolinię Lime.

""

mat.pras.

moto.rp.pl