fot. Suzuki

Legendarny naked Suzuki Katana już w czerwcu trafi do polskich klientów. Wybrane autoryzowane salony sprzedaży zapraszają na dni otwarte, podczas których będzie obowiązywać atrakcyjna oferta specjalna.

fot. Suzuki

Ultranowoczesny, litrowy power naked to najnowszy model w ofercie motocykli Suzuki. Nowe wcielenie legendarnej Katany zostało wycenione na 58 990 zł. W czerwcu wybrane autoryzowane salony sprzedaży Suzuki zapraszają na dni otwarte, podczas których klienci będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty. Promocyjne motocykle będą specjalnie doposażone, m.in. w czerwone zaciski hamulcowe Brembo, zestaw odbojników ramy i karbonowe osłony. Dodatkowe elementy cennikowo kosztują ok. 7 tys. zł.

CZYTAJ TAKŻE: Suzuki zachęca: Czas do szkoły

Nowa Katana nawiązuje designem do kultowego modelu, który w 1981 roku skradł serca motocyklistów na całym świecie. Model został pokazany po raz pierwszy w październiku 2018 r. na targach motocyklowych w Kolonii. Cały projekt obfituje w charakterystyczne detale. Reflektory LED i przednie światła LED podkreślają ostre linie osłony, która pokrywa specjalnie zaprojektowany panel przyrządów. Eleganckie dwukolorowe siedzenie jest wygodne, a pas biegnący przez nie zapewnia pasażerom bezpieczny chwyt. Tylne światło ma wyrazisty wzór, a tylna osłona koła wyprowadzona z wahacza uzupełnia czysty, kompaktowy i ostry wygląd tylnej części motocykla. Dopełnieniem całości jest czarny tłumik wydechu. Pionowo ułożone nad sobą reflektory świateł drogowych i mijania tworzą charakterystyczną „twarz” maszyny.

fot. Suzuki

CZYTAJ TAKŻE: Miejski ścigacz z żyłką sportowca

Sercem Katany jest niestandardowa, ze względu na długi skok tłoka, wersja legendarnego, rzędowego, czterocylindrowego silnika 999 cm3 z wtryskiem paliwa, który sprawdził się po raz pierwszy w modelu GSX-R1000 z lat 2005-2008. Szeroki zakres momentu obrotowego łączy się z nową regulacją przepustnicy, która zapewnia płynną dostawę mocy. Jej wykorzystanie na drodze w kontrolowany i skuteczny sposób możliwe jest dzięki zastosowaniu sprzęgła ograniczającego wsteczny moment obrotowy, trzystopniowemu systemowi kontroli trakcji Suzuki i nowym, bezdętkowym oponom, zaprojektowanym specjalnie dla tego modelu. Hamulce tarczowe Fujico z przednimi zaciskami hamulcowymi Brembo i systemem ABS zapewniają bezpieczeństwo i łatwą do kontrolowania siłę hamowania.

fot. Suzuki
fot. Suzuki
fot. Suzuki
fot. Suzuki

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Bentley Bentayga Black Edition: Jeden z najlepszych

Jak pogodzić jazdę po pustyni w Utah i szpan na Rodeo Drive? Odpowiedzi nie ...

Hyundai Nexo: Gdy z rury leci woda

Najbardziej rozpowszechnionym pierwiastkiem we wszechświecie jest wodór. Dlaczego więc go nie wykorzystać? Chwila, przecież ...

Jakie samochody kupują Australijczycy

Jaki samochód jest nr 1 w Australii? Specyfika terenu, odległości i potrzeb sprawia, że ...

Nowy Jork chce pobierać opłaty za wjazd samochodem do miasta

Nowy Jork będzie pierwszym dużym miastem w USA, które chce wprowadzić opłaty za wjazd, ...

Koniec z hybrydami? Toyota idzie w elektryczność

Toyota bierze kurs na samochody z napędem elektrycznym. Trzy takie modele zadebiutowały na salonie ...

Elektryczne Volkswageny mają być tańsze od Tesli

Dla rodziny I.D. koncern Volkswagena zbudował nową platformę MEB. Już w 2019 roku pojawią ...