fot. Suzuki

Legendarny naked Suzuki Katana już w czerwcu trafi do polskich klientów. Wybrane autoryzowane salony sprzedaży zapraszają na dni otwarte, podczas których będzie obowiązywać atrakcyjna oferta specjalna.

fot. Suzuki

Ultranowoczesny, litrowy power naked to najnowszy model w ofercie motocykli Suzuki. Nowe wcielenie legendarnej Katany zostało wycenione na 58 990 zł. W czerwcu wybrane autoryzowane salony sprzedaży Suzuki zapraszają na dni otwarte, podczas których klienci będą mogli skorzystać ze specjalnej oferty. Promocyjne motocykle będą specjalnie doposażone, m.in. w czerwone zaciski hamulcowe Brembo, zestaw odbojników ramy i karbonowe osłony. Dodatkowe elementy cennikowo kosztują ok. 7 tys. zł.

CZYTAJ TAKŻE: Suzuki zachęca: Czas do szkoły

Nowa Katana nawiązuje designem do kultowego modelu, który w 1981 roku skradł serca motocyklistów na całym świecie. Model został pokazany po raz pierwszy w październiku 2018 r. na targach motocyklowych w Kolonii. Cały projekt obfituje w charakterystyczne detale. Reflektory LED i przednie światła LED podkreślają ostre linie osłony, która pokrywa specjalnie zaprojektowany panel przyrządów. Eleganckie dwukolorowe siedzenie jest wygodne, a pas biegnący przez nie zapewnia pasażerom bezpieczny chwyt. Tylne światło ma wyrazisty wzór, a tylna osłona koła wyprowadzona z wahacza uzupełnia czysty, kompaktowy i ostry wygląd tylnej części motocykla. Dopełnieniem całości jest czarny tłumik wydechu. Pionowo ułożone nad sobą reflektory świateł drogowych i mijania tworzą charakterystyczną „twarz” maszyny.

fot. Suzuki

CZYTAJ TAKŻE: Miejski ścigacz z żyłką sportowca

Sercem Katany jest niestandardowa, ze względu na długi skok tłoka, wersja legendarnego, rzędowego, czterocylindrowego silnika 999 cm3 z wtryskiem paliwa, który sprawdził się po raz pierwszy w modelu GSX-R1000 z lat 2005-2008. Szeroki zakres momentu obrotowego łączy się z nową regulacją przepustnicy, która zapewnia płynną dostawę mocy. Jej wykorzystanie na drodze w kontrolowany i skuteczny sposób możliwe jest dzięki zastosowaniu sprzęgła ograniczającego wsteczny moment obrotowy, trzystopniowemu systemowi kontroli trakcji Suzuki i nowym, bezdętkowym oponom, zaprojektowanym specjalnie dla tego modelu. Hamulce tarczowe Fujico z przednimi zaciskami hamulcowymi Brembo i systemem ABS zapewniają bezpieczeństwo i łatwą do kontrolowania siłę hamowania.

fot. Suzuki
fot. Suzuki
fot. Suzuki
fot. Suzuki

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

Chevrolet Silverado z klocków Lego

Wyścig na klocki. Chevy w pogoni za Bugatti

Hej, Bugatti, nie jesteś jedyny – wydają się mówić z dumą przedstawiciela Chevroleta. Zbudowali ...

Skrzynia DSG: Zalety i wady gry w dwa sprzęgła

W momencie debiutu była prawdziwym przełomem. Skrzynia DSG, bo o niej mowa, w ciągu ...

Elektryfikacja przyniesie kryzys w branży motoryzacyjnej

Przejście motoryzacji na napęd elektryczny nie wróży spokojnej przyszłości. Będzie to raczej trudne wyzwanie ...

Szumne otwarcie ogryzka autostrady A1

33-kilometrowy fragment autostrady A1 pomiędzy Częstochową a Pyrzowicami został otwarty w piątek tuż przed ...

Daimler zamierza zwolnić co dziesiątego menadżera

W Mercedesie panuje niezadowolenie z ostatnich rozczarowujących danych. Będzie jeszcze gorzej, bo co dziesiąte ...

Tesla musi rozwiązać kolejny problem

Rozpoczęcie produkcji Tesli Model Y zaplanowano dopiero na rok 2021. Panasonic, który dostarcza baterie ...