Toyota w Polsce ma się dobrze. Kolejny rekord sprzedaży

Toyota od czterech ostatnich lat bije własne rekordy sprzedaży na polskim rynku. W 2018 marka dostarczyła klientom 58 695 aut.

Publikacja: 28.01.2019 00:44

Toyota w Polsce ma się dobrze. Kolejny rekord sprzedaży

Foto: mat.pras.

To wzrost o ponad 5 500 egzemplarzy w porównaniu do 2017 r. (+10,4 procent). Najchętniej kupowanym modelem Toyoty w Polsce w 2018 roku był Yaris – wybrało go 14 556 klientów (+11,9 procent). Drugie miejsce zajmuje Auris, który zyskał w ciągu roku 15 procent, ze sprzedażą na poziomie 12 355 aut. Na trzecim miejscu znalazła się Corolla – w ubiegłym roku salony opuściło 7 693 sztuk.

""

Toyota Yaris to najchętniej kupowany model Toyoty w Polsce w 2018 roku.

Foto: moto.rp.pl

Liderem wzrostów w gamie Toyoty jest jednak osobowy van ProAce Verso (+127 procent). Ponad 30-procentowe wzrosty zanotował także Land Cruiser (+32,9 procent, 424 egzemplarze) i Aygo (+32,5 procent, 4 362 egzemplarze). W 2018 roku Toyota dostarczyła klientom 16 891 hybryd, o 19 procent więcej niż rok wcześniej. Udział samochodów z napędem hybrydowym w całkowitej sprzedaży Toyoty na polskim rynku wzrósł do 29 procent.

""

Liderem wzrostów w 2018 roku w gamie Toyoty jest osobowy van ProAce Verso.

Foto: moto.rp.pl

Hybrydowy numer 1. w Polsce to Toyota C-HR Hybrid, której roczna sprzedaż wyniosła 5 341 aut (+24,7 procent). Wersja benzynowo-elektryczna odpowiada za 71,3 procent sprzedaży kompaktowego crossovera. Drugie miejsce zajmuje Auris Hybrid (4 797 egzemplarze, +15,5 procent), trzecie Yaris Hybrid z wynikiem 3 507 aut (+40 procent).

ZOBACZ TAKŻE: Toyota Rav4: Zupełnie nowa

""

Hybrydowy numer 1. w Polsce to Toyota C-HR Hybrid.

Foto: moto.rp.pl

To wzrost o ponad 5 500 egzemplarzy w porównaniu do 2017 r. (+10,4 procent). Najchętniej kupowanym modelem Toyoty w Polsce w 2018 roku był Yaris – wybrało go 14 556 klientów (+11,9 procent). Drugie miejsce zajmuje Auris, który zyskał w ciągu roku 15 procent, ze sprzedażą na poziomie 12 355 aut. Na trzecim miejscu znalazła się Corolla – w ubiegłym roku salony opuściło 7 693 sztuk.

Liderem wzrostów w gamie Toyoty jest jednak osobowy van ProAce Verso (+127 procent). Ponad 30-procentowe wzrosty zanotował także Land Cruiser (+32,9 procent, 424 egzemplarze) i Aygo (+32,5 procent, 4 362 egzemplarze). W 2018 roku Toyota dostarczyła klientom 16 891 hybryd, o 19 procent więcej niż rok wcześniej. Udział samochodów z napędem hybrydowym w całkowitej sprzedaży Toyoty na polskim rynku wzrósł do 29 procent.

Od kuchni
Volvo zmierza ku giełdzie. Celuje w wycenę 20 mld dolarów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao S.A. uruchomił nową usługę doradztwa inwestycyjnego
Od kuchni
Czekasz na auto w leasingu? Możesz wziąć zastępcze
Od kuchni
Ceny samochodów kompaktowych wzrosły o 63 proc.
Od kuchni
Wielki powrót Astona Martina
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Od kuchni
Dealer będzie musiał odebrać wadliwe auto od klienta
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont