Na spotkaniu z dziennikarzami zapewnił, że wszystkie inwestycje ogłoszone wcześniej zostaną utrzymane mimo obecnej sytuacji gospodarczej. Renault uważa, że rynek samochodowy w Brazylii stabilizuje się po ostrym spadku sprzedaży.
Oba nowe modele trafią do salonów w 2017 r. i mają pomóc producentowi zwiększyć udział rynkowy z obecnych 6,7 proc. do 8 proc., bo zdaniem Ghosna istnieje potencjał dojścia nawet do 10 proc.. — Teraz przyglądamy się ożywieniu rynku samochodowego w Brazylii z dużą nadzieją. Nie sądzę, by ktokolwiek uważał, że ten rynek zatrzyma się na poziomie ok. 2 mln pojazdów. Ghosn ocenia, że Brazylia ma szanse sprzedawania 3,5-4 mln pojazdów rocznie.
Captur i Kwid, a także nowy Koleos będą oferowane obok Dustera — podała firma z okazji pobytu w Brazylii swego prezesa. Renault zainwestował tam dotąd 1,5 mld reali (409 mln euro), w latach 2014-19 zmierza dołożyć 500 mln reali. Francuzi szybko rozwijali się w tym kraju z poziomu niecałych 4 proc. w 2009 r., bo zwiększyli moce produkcyjne i dodali popularne nowe modele, np. Dustera, który skutecznie rywalizuje z EcoSport Forda.