Goodyear wprowadza na rynek nową oponę do samochodów ciężarowych. Jeden z jej atutów to zmniejszenie emisji CO2, ale nie tylko. Przez swoją specyfikę Fuelmax Endurance wpływa na zmniejszenie zużycia paliwa jak i na długowieczność opony. Goodyear Fuelmax Endurance przeznaczony jest do użytku w ruchu dalekobieżnym jak i regionalnym. Goodyear deklaruje, że nowa linia produktów jest najbardziej wszechstronną pod względem paliwooszczędności, jaką kiedykolwiek wyprodukował.
Niezależnie od rozmiaru nowa opona ma na etykiecie UE klasyfikację B. Goodyear oblicza, że flota składająca się ze 100 ciężarówek i może zaoszczędzić do 100 ton emisji CO2 i 40 000 litrów paliwa rocznie, przechodząc z opon z certyfikatem C na opony z oceną B. Zarówno opony na oś kierowaną, jak i opony na oś napędową spełniają kryteria ogumienia całorocznego. Dlatego posiadają na bocznej ściance znajdziemy symbol 3 PMSF (Three Peak Mountain Snow Flake), czyli symbol śnieżynki na tle trzech szczytów. Ponadto opony są wyposażone w chip RFID, dzięki czemu można je zintegrować z sieciowymi systemami zarządzania oponami, które np. na bieżąco mierzą ciśnienie koła.