Inchcape Park to nowy pomysł na sprzedaż aut używanych i nie tylko. Jaki jest jego cel oraz założenia?
W nowym obiekcie świadczymy szereg usług, które obejmują m.in. serwis oraz sprzedaż aut używanych. W pierwszym przypadku obsługujemy cztery marki: Jaguara, Land Rover,a BMW i Mini. Stworzyliśmy przestrzeń, gdzie klienci mogą całą procedurę odbyć zdalnie – od pozostawienia samochodu, omówienia potrzebnych usług via internet, przez pełną obsługę, łącznie z odebraniem i zapłatą – lub przejść przez cały proces stacjonarnie w bezpiecznych i komfortowych dla nich warunkach. Nowością w Inchcape Park jest showroom pojazdów używanych. Z dumą mogę powiedzieć, że nasz projekt jest unikalny w skali Polski. Pod przysłowiowym dachem mamy zgromadzonych ponad 100 sprawdzonych pojazdów, które z pełną odpowiedzialnością możemy polecić naszym klientom. Mogą oni nie tylko obejrzeć, ale też przetestować większość z nich. Wymarzony pojazd można też zakupić bez wychodzenia z domu, wszystkie formalności załatwiając online.
Całkowicie czy z jednym spotkaniem w salonie?
Wiele rzeczy potrafimy rozwiązać, ale musimy też pamiętać o obowiązujących w Polsce przepisach. Z tego względu przy zakupie pojazdu musimy z klientem odbyć jedno krótkie spotkanie na podpisanie niezbędnych dokumentów. Wszystko inne odbywa się w formie cyfrowej. Natomiast w 100 proc. zdalnie może odbywać się serwis. Uzupełnieniem usług, które mogą odbywać się online jest door-to-door. W ramach tego rozwiązania, zapewniamy nie tylko zabranie auta spod wskazanego adresu, dokonanie oględzin, konsultacje z klientem, ale też odstawienie samochodu pod ten sam lub inny wskazany adres.
Skąd pomysł na showroom, skoro większość firm przenosi swoją działalność do internetu?