Reklama

Topowy model BMW po polskim tuningu

Polska firma tuningowa Auto-Dynamics przeprowadziła modernizację topowej odmiany BMW serii 7, pod której maską bije 12-cylindrowe serce. O dziwo ten miraż wyszedł zaskakująco dobrze.

Publikacja: 12.06.2020 23:46

BMW serii 7 Auto-Dynamics

BMW serii 7 Auto-Dynamics

Foto: moto.rp.pl

Baza, która posłużyła do zmian to topowy model BMW 760Li. Oznaczenie to zdradza dwie rzeczy. Pierwsza – pod maską tej limuzyny kryje się najmocniejsza jednostka napędowa V12 o objętości skokowej 6,6-litra. Generuje 585 KM mocy maksymalnej oraz 850 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki temu ponad 2 tonowa limuzyna może rozpędzić się w 3,8 sekundy do 100 km/h i maksymalnie rozpędzić się do 305 km/h. Druga to litera „L”, co oznacza przedłużoną wersję karoserii.

CZYTAJ TAKŻE: Hennessey Maximus: Jeep z mocą ponad 1000 KM

""

Auto-Dynamics BMW M760Li

Foto: moto.rp.pl

Dla niektórych jest to jednak za mało. BMW z lakierem „Frozen Black” zostało poddane tuningowi przez polską firmę Auto-Dynamics. Zacząć należy od lakieru. Została na niego założona matowa, bezbarwna folia o właściwościach samoregenerujących od firmy Magnus Pro. Nie zapomniano również o pakiecie spojlerów. Dwa powędrowały na tył, dobrze komponując się z dyfuzorem. Nie zapomniano również o progach czy zmodyfikowanym przednim zderzaku z dodatkowymi lotkami do tego 22-calowe aluminiowe felgi. Są to kute obręcze Vossen – model EVO-5R – w złotym kolorze. Założono na nie opony Michelin Pilot Sport 4 w rozmiarze 255/30 z przodu praz 295/25 z tyłu.

""

BMW serii 7 Auto-Dynamics

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama

Właściciel pojazdu zażyczył sobie modyfikację pneumatycznego zawieszenia. Po przeróbkach możliwe jest zmniejszenie prześwitu, dzięki czemu spasowanie nadkola z kołami ma wyglądać jeszcze lepiej.

""

BMW serii 7 Auto-Dynamics

Foto: moto.rp.pl

Poddawanie tuningowi takich pojazdów nie jest proste. Jak pokazują niektóre projekty, nie zawsze wychodzi to dobrze. Tym razem efekt jest ciekawy i co najważniejsze nie szpeci samochodu. Jest to chyba najlepsza rekomendacja dla Auto-Dynamics.

CZYTAJ TAKŻE: Ford Shelby F-150 Super Snake Sport: Prawie 800 konny pickup

""

BMW serii 7 Auto-Dynamics

Foto: moto.rp.pl

""

BMW serii 7 Auto-Dynamics

Foto: moto.rp.pl

Reklama
Reklama
""

BMW serii 7 Auto-Dynamics

Foto: moto.rp.pl

""

BMW serii 7 Auto-Dynamics

Foto: moto.rp.pl

""

BMW serii 7 Auto-Dynamics

Foto: moto.rp.pl

""

BMW serii 7 Auto-Dynamics

Foto: moto.rp.pl

""

BMW serii 7 Auto-Dynamics

Foto: moto.rp.pl

""

BMW serii 7 Auto-Dynamics

Foto: moto.rp.pl

Baza, która posłużyła do zmian to topowy model BMW 760Li. Oznaczenie to zdradza dwie rzeczy. Pierwsza – pod maską tej limuzyny kryje się najmocniejsza jednostka napędowa V12 o objętości skokowej 6,6-litra. Generuje 585 KM mocy maksymalnej oraz 850 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Dzięki temu ponad 2 tonowa limuzyna może rozpędzić się w 3,8 sekundy do 100 km/h i maksymalnie rozpędzić się do 305 km/h. Druga to litera „L”, co oznacza przedłużoną wersję karoserii.

Reklama
Premiery
Nowy model z Chin wjeżdża do Polski. To może być największy konkurent Volkswagena
Premiery
SUV przeznaczenia. Najważniejszy model Mercedesa w zupełnie nowym wydaniu
Premiery
Oto nowe 911 Turbo S. Najmocniejszy model w historii Porsche 911
Premiery
BMW iX3: Pierwszy rozdział „Nowej Klasy”. To auto ma odmienić przyszłość BMW
Premiery
Gordon Murray S1 LM: Powstanie pięć egzemplarzy. Wszystkie kupił jeden kolekcjoner
Reklama
Reklama