Opel chce zostać marką globalną

Kilka dni po ogłoszeniu przez Opla rozpoczęcia eksportu do Ekwadoru i Kolumbii niemiecka marka zapowiedziała powrót na rynek japoński.

Publikacja: 19.02.2020 02:11

Opel chce zostać marką globalną

Foto: moto.rp.pl

W przyszłości Opel planuje stać się marką globalną. Ponownie będzie sprzedawać swoje samochody w Japonii. Zgodnie z zapowiedziami firmy od przyszłego roku będą tam oferowane trzy modele. Wykorzystana zostanie do tego istniejąca struktura sprzedaży francuskiej spółki macierzystej PSA. Francuzi sprzedali w ubiegłym roku w Japonii 15 600 samochodów marek Peugeot, Citroën i DS. Opel postawił sobie za cel sprzedaż ponad 10 procent swojej produkcji do połowy dekady poza Europą.

""

Opel Corsa.

Foto: moto.rp.pl

CZYTAJ TAKŻE: Opel Grandland X Hybrid4: SUV ładowany z gniazdka

Początkowo Opel wprowadza w Japonii Corsę, Combo Life i Grandland X SUV w Japonii. Michael Lohscheller, szef Opla powiedział zgodnie z zapowiedziami: „Japoński rynek samochodowy jest jednym z największych na świecie. Jako niemiecka marka Opel ma tam doskonałą reputację. Dlatego powrót do Japonii jest bardzo ważnym krokiem, aby znacznie zwiększyć nasz zysk eksportowy. Opel wkracza na świat – nasz powrót do Japonii jest kolejnym tego dowodem ”. W zeszłym tygodniu Opel ogłosił, że wkrótce będzie sprzedawał samochody w Ekwadorze i Kolumbii.

""

Opel Grandland X Hybrid4

Foto: moto.rp.pl

W przyszłości Opel planuje stać się marką globalną. Ponownie będzie sprzedawać swoje samochody w Japonii. Zgodnie z zapowiedziami firmy od przyszłego roku będą tam oferowane trzy modele. Wykorzystana zostanie do tego istniejąca struktura sprzedaży francuskiej spółki macierzystej PSA. Francuzi sprzedali w ubiegłym roku w Japonii 15 600 samochodów marek Peugeot, Citroën i DS. Opel postawił sobie za cel sprzedaż ponad 10 procent swojej produkcji do połowy dekady poza Europą.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Przewaga technologii sprawdza się na drodze
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Materiał Promocyjny
Transformacja w miastach wymaga współpracy samorządu z biznesem i nauką