W przyszłości Opel planuje stać się marką globalną. Ponownie będzie sprzedawać swoje samochody w Japonii. Zgodnie z zapowiedziami firmy od przyszłego roku będą tam oferowane trzy modele. Wykorzystana zostanie do tego istniejąca struktura sprzedaży francuskiej spółki macierzystej PSA. Francuzi sprzedali w ubiegłym roku w Japonii 15 600 samochodów marek Peugeot, Citroën i DS. Opel postawił sobie za cel sprzedaż ponad 10 procent swojej produkcji do połowy dekady poza Europą.

""

Opel Corsa.

moto.rp.pl

CZYTAJ TAKŻE: Opel Grandland X Hybrid4: SUV ładowany z gniazdka

Początkowo Opel wprowadza w Japonii Corsę, Combo Life i Grandland X SUV w Japonii. Michael Lohscheller, szef Opla powiedział zgodnie z zapowiedziami: „Japoński rynek samochodowy jest jednym z największych na świecie. Jako niemiecka marka Opel ma tam doskonałą reputację. Dlatego powrót do Japonii jest bardzo ważnym krokiem, aby znacznie zwiększyć nasz zysk eksportowy. Opel wkracza na świat – nasz powrót do Japonii jest kolejnym tego dowodem ”. W zeszłym tygodniu Opel ogłosił, że wkrótce będzie sprzedawał samochody w Ekwadorze i Kolumbii.

""

Opel Grandland X Hybrid4

moto.rp.pl

""

Opel Combo Life.

moto.rp.pl