BMW X6 M: SUV Coupe z mocą do 625 KM

BMW wprowadza nowy model X6 M od razu również w topowej wersji Competition. SUV Coupe ma maksymalnie do 625 KM mocy.

Publikacja: 02.10.2019 08:39

BMW X6 M: SUV Coupe z mocą do 625 KM

Foto: moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

BMW zaprezentuje nowego X6 M w listopadzie podczas targów samochodowych Los Angeles Auto Show. Super SUV dostępny będzie od samego początku również w wersji Competition. Premiera rynkowa przewidziana jest na kwiecień 2020 roku. SUV BMW napędzany jest znanym 4,4-litrowym silnikiem V8 twin-turbo, który zapewnia 600 KM w wersji standardowej i 625 KM w modelu Competition. Maksymalny moment obrotowy obydwu wersji wynosi 750 Nm.

""

moto.rp.pl

Ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów z możliwością manualnej zmiany biegów za pomocą manetek przy kierownicy rozdziela moc na wszystkie cztery koła. Napęd ze sterowanym elektronicznie sprzęgłem wielopłytkowym w skrzyni rozdzielczej jest skonfigurowany tak, żeby więcej mocy wędrowało na tylną oś. W trybie 4WD-Sport tylnonapędowa charakterystyka ma jeszcze więcej do powiedzenia.

""

moto.rp.pl

Osiągi: od zera do 100 km/h wystarczy 3,9 sekundy (Competition: 3,8). Przyspieszenie od zera do 200 km/h zajmuje 13,5 sekundy (Competition: 13,2 sekundy). Prędkość maksymalną można podnieść z pomocą pakietu M. Driver z elektronicznie zablokowanych 250 km/h do 290 km/h. Średnie zużycie paliwa wg. danych BMW wynosi 12,5 l/100 km (Competition: 12,7 litrów), a emisja CO2 284 g/km (Competition: 289 g/km).

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Adaptacyjne sportowe zawieszenie współpracuje z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami i aktywną stabilizacją przechyłu, które mogą reagować na sytuację podczas jazdy z prędkością błyskawicy. Ponadto kierowca ma możliwość ustalenia podstawowego charakteru za pomocą komendy głosowej. Wystarczy powiedzieć – komfort, sport lub sport plus. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy jest skonfigurowane przez M GmbH specjalnie do charakterystyki modelu.

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

Układ hamulcowy ma z przodu z tarcze o wielkości 395 mm, a z tyłu 380 mm. Zintegrowany układ hamulcowy umożliwia także różny wpływ na odczucie nacisku pedału: bardziej komfortowy i znacznie bardziej spontaniczny w trybie Sport. Standardowo model wyposażony jest w funkcję ostrzegającą przed zderzeniem z interwencją hamowania i system utrzymujący auto na pasie ruchu. Za wszystkie inne systemy kosztują dodatkowo. Pakiet optyczny specyfikacji modelu M obejmuje 21-calowe felgi z oponami o rozmiarze 295/35 (przód) i 315/35 (tył).

""

moto.rp.pl

Wewnątrz BMW X6 M różni się od słabszych modeli czerwonymi akcentami, kierownicą i dźwignią zmiany biegów obszytych skórą, a także przyciskiem konfiguracji na konsoli środkowej. Pozwala to kierowcy bezpośrednio skonfigurować silnik, amortyzatory, układ kierowniczy, układ napędu na wszystkie koła i układ hamulcowy. Bagażnik (pojemność od 580 do 1530 litrów) jest standardowo dostępny za pomocą elektrycznej klapy tylnej, którą można również obsługiwać ręcznie. Wyświetlacz head-up ma dodatków wyświetlenia typowe dla modeli M GmbH, zamontowany jest Cockpit Live Professional z systemem nawigacji i dwoma 12,3-calowymi monitorami jest też asystent parkowania. Opcjonalnie dostępny jest m.in kluczyk z wyświetlaczem, ładowanie bezprzewodowy, panoramiczny szklanym dach, podgrzewane i chłodzone uchwyty na kubki, systemem dźwiękowym Bowers & Wilkins, światła laserowe zamiast standardowych adaptacyjnych reflektorów LED.

""

moto.rp.pl

Jak dotąd BMW nie podało cen. Aktualnie najdroższy model X6 M50d trzeba zapłacić 444 900 zł.

ZOBACZ TAKŻE: BMW X6 Vantablack: Najczarniejsza czerń na świecie

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

""

moto.rp.pl

BMW zaprezentuje nowego X6 M w listopadzie podczas targów samochodowych Los Angeles Auto Show. Super SUV dostępny będzie od samego początku również w wersji Competition. Premiera rynkowa przewidziana jest na kwiecień 2020 roku. SUV BMW napędzany jest znanym 4,4-litrowym silnikiem V8 twin-turbo, który zapewnia 600 KM w wersji standardowej i 625 KM w modelu Competition. Maksymalny moment obrotowy obydwu wersji wynosi 750 Nm.

Ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów z możliwością manualnej zmiany biegów za pomocą manetek przy kierownicy rozdziela moc na wszystkie cztery koła. Napęd ze sterowanym elektronicznie sprzęgłem wielopłytkowym w skrzyni rozdzielczej jest skonfigurowany tak, żeby więcej mocy wędrowało na tylną oś. W trybie 4WD-Sport tylnonapędowa charakterystyka ma jeszcze więcej do powiedzenia.

Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Naszpikowane technologiami Volkswageny na wyciągnięcie ręki w niezwykłym finansowaniu
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Materiał Promocyjny
Technologia na etacie. Jak zbudować efektywny HR i skutecznie zarządzać kapitałem ludzkim?