BMW X6 M: SUV Coupe z mocą do 625 KM

BMW wprowadza nowy model X6 M od razu również w topowej wersji Competition. SUV Coupe ma maksymalnie do 625 KM mocy.

Publikacja: 02.10.2019 08:39

BMW X6 M: SUV Coupe z mocą do 625 KM

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

BMW zaprezentuje nowego X6 M w listopadzie podczas targów samochodowych Los Angeles Auto Show. Super SUV dostępny będzie od samego początku również w wersji Competition. Premiera rynkowa przewidziana jest na kwiecień 2020 roku. SUV BMW napędzany jest znanym 4,4-litrowym silnikiem V8 twin-turbo, który zapewnia 600 KM w wersji standardowej i 625 KM w modelu Competition. Maksymalny moment obrotowy obydwu wersji wynosi 750 Nm.

""

Foto: moto.rp.pl

Ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów z możliwością manualnej zmiany biegów za pomocą manetek przy kierownicy rozdziela moc na wszystkie cztery koła. Napęd ze sterowanym elektronicznie sprzęgłem wielopłytkowym w skrzyni rozdzielczej jest skonfigurowany tak, żeby więcej mocy wędrowało na tylną oś. W trybie 4WD-Sport tylnonapędowa charakterystyka ma jeszcze więcej do powiedzenia.

""

Foto: moto.rp.pl

Osiągi: od zera do 100 km/h wystarczy 3,9 sekundy (Competition: 3,8). Przyspieszenie od zera do 200 km/h zajmuje 13,5 sekundy (Competition: 13,2 sekundy). Prędkość maksymalną można podnieść z pomocą pakietu M. Driver z elektronicznie zablokowanych 250 km/h do 290 km/h. Średnie zużycie paliwa wg. danych BMW wynosi 12,5 l/100 km (Competition: 12,7 litrów), a emisja CO2 284 g/km (Competition: 289 g/km).

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Adaptacyjne sportowe zawieszenie współpracuje z elektronicznie sterowanymi amortyzatorami i aktywną stabilizacją przechyłu, które mogą reagować na sytuację podczas jazdy z prędkością błyskawicy. Ponadto kierowca ma możliwość ustalenia podstawowego charakteru za pomocą komendy głosowej. Wystarczy powiedzieć – komfort, sport lub sport plus. Elektromechaniczne wspomaganie kierownicy jest skonfigurowane przez M GmbH specjalnie do charakterystyki modelu.

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

Układ hamulcowy ma z przodu z tarcze o wielkości 395 mm, a z tyłu 380 mm. Zintegrowany układ hamulcowy umożliwia także różny wpływ na odczucie nacisku pedału: bardziej komfortowy i znacznie bardziej spontaniczny w trybie Sport. Standardowo model wyposażony jest w funkcję ostrzegającą przed zderzeniem z interwencją hamowania i system utrzymujący auto na pasie ruchu. Za wszystkie inne systemy kosztują dodatkowo. Pakiet optyczny specyfikacji modelu M obejmuje 21-calowe felgi z oponami o rozmiarze 295/35 (przód) i 315/35 (tył).

""

Foto: moto.rp.pl

Wewnątrz BMW X6 M różni się od słabszych modeli czerwonymi akcentami, kierownicą i dźwignią zmiany biegów obszytych skórą, a także przyciskiem konfiguracji na konsoli środkowej. Pozwala to kierowcy bezpośrednio skonfigurować silnik, amortyzatory, układ kierowniczy, układ napędu na wszystkie koła i układ hamulcowy. Bagażnik (pojemność od 580 do 1530 litrów) jest standardowo dostępny za pomocą elektrycznej klapy tylnej, którą można również obsługiwać ręcznie. Wyświetlacz head-up ma dodatków wyświetlenia typowe dla modeli M GmbH, zamontowany jest Cockpit Live Professional z systemem nawigacji i dwoma 12,3-calowymi monitorami jest też asystent parkowania. Opcjonalnie dostępny jest m.in kluczyk z wyświetlaczem, ładowanie bezprzewodowy, panoramiczny szklanym dach, podgrzewane i chłodzone uchwyty na kubki, systemem dźwiękowym Bowers & Wilkins, światła laserowe zamiast standardowych adaptacyjnych reflektorów LED.

""

Foto: moto.rp.pl

Jak dotąd BMW nie podało cen. Aktualnie najdroższy model X6 M50d trzeba zapłacić 444 900 zł.

ZOBACZ TAKŻE: BMW X6 Vantablack: Najczarniejsza czerń na świecie

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

""

Foto: moto.rp.pl

BMW zaprezentuje nowego X6 M w listopadzie podczas targów samochodowych Los Angeles Auto Show. Super SUV dostępny będzie od samego początku również w wersji Competition. Premiera rynkowa przewidziana jest na kwiecień 2020 roku. SUV BMW napędzany jest znanym 4,4-litrowym silnikiem V8 twin-turbo, który zapewnia 600 KM w wersji standardowej i 625 KM w modelu Competition. Maksymalny moment obrotowy obydwu wersji wynosi 750 Nm.

Ośmiobiegowa automatyczna skrzynia biegów z możliwością manualnej zmiany biegów za pomocą manetek przy kierownicy rozdziela moc na wszystkie cztery koła. Napęd ze sterowanym elektronicznie sprzęgłem wielopłytkowym w skrzyni rozdzielczej jest skonfigurowany tak, żeby więcej mocy wędrowało na tylną oś. W trybie 4WD-Sport tylnonapędowa charakterystyka ma jeszcze więcej do powiedzenia.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy