Nissan Leaf hitem sprzedaży

Nissan Leaf jest obecnie najlepiej sprzedającym się samochodem osobowym w Norwegii i… najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym w Europie.

Publikacja: 23.01.2019 10:46

Nissan Leaf hitem sprzedaży

Foto: moto.rp.pl

Klienci w Europie, a przede wszystkim w Norwegii docenili elektrycznego Leafa. W 2018 roku 12 303 Norwegów zdecydowało się na kupno Nissana. To jest obecnie nr. 1 w tym skandynawskim kraju. W całej Europie sprzedało się 40 699 Leafów, co daje mu również główną pozycję wśród samochodów elektrycznych.

""

Foto: moto.rp.pl

""

Nissan Leaf.

Foto: moto.rp.pl

Nissan wprowadzi na rynek dwie nowe wersje: limitowaną Leaf e+ 3.Zero oraz Leaf 3.Zero. Ta pierwsza ma powiększony akumulator do 62 kWh  i moc 217 KM, co pozwala zwiększyć zasięg auta do 385 km. Leaf 3.Zero z akumulatorem o mocy 40 kWh wnosi do najlepiej sprzedającego się pojazdu elektrycznego w Europie 8-calowy ekran systemu multimedialnego oferujący dodatkowe usługi oparte na połączeniu z internetem, takie jak nawigacja door-to-door. Wraz z wprowadzeniem na rynek europejski wersji Leaf 3.Zero udostępniona zostanie także udoskonalona wersja aplikacji NissanConnect EV. Oprócz dostępu do usług opartych na łączności z internetem samochód otrzyma nowe kolory nadwozia i opcje wyposażenia.

""

Foto: moto.rp.pl

Zarówno edycja limitowana Nissan Leaf e+ 3.Zero, jak i Nissan Leaf 3.Zero mogą już być zamawiane u dealerów, a pierwsze dostawy są spodziewane odpowiednio latem i w maju 2019 roku. Ważne z punktu Nissana jest również to, że Leaf pozostaje najlepiej sprzedającym się w historii samochodem elektrycznym na świecie — od premiery modelu w 2010 roku sprzedano go już w liczbie ponad 380 000 egzemplarzy.

ZOBACZ TAKŻE: Nissan Leaf: Tydzień pod prądem

""

Nissan Leaf.

Foto: moto.rp.pl

W Polsce w 2018 roku sprzedano 296 elektrycznych Nissanów, w tym 269 Leafów i 27 egzemplarzy dostawczego modelu e-NV200. Nissan opanował segment samochodów elektrycznych w Polsce. Jest liderem sprzedaży i należy do niego 44 procent rynku aut elektrycznych.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy