Reklama

Peugeot Rifter: Aktywnie i nietanio

W salonach Peugeota pojawi się nowa, osobowa wersja kombivana. Nowy pomysł z nową nazwą.

Publikacja: 11.07.2018 07:40

Peugeot Rifter: Aktywnie i nietanio

Foto: moto.rp.pl

Oto nowy Peugeot Rifter. Auto, które ma stać się środkiem transportu dla ludzi aktywnych. Francuzi opublikowali jego ceny w Polsce. Do wyboru będą trzy wersje wyposażenia: Active, Allure i topowa GT Line. Już samo to świadczy o nieużytkowym czy też roboczym charakterze tego auta. Peugeot Rifter oferuje dwie długości nadwozia: standardowa ma 4,4 metrową karoserię, a Long 4,75 metra. Ta druga oferowana jest zarówno w wersji 5-, jak i 7-osobowej.

""

Peugeot Rifter – coś pomiędzy kombi a SUV-em

Foto: moto.rp.pl

Podstawowa wersja wyposażona jest w 3-cylindrowy silnik benzynowy PureTech o mocy 110 KM i pojemności 1,2 litra. Cena Riftera z taką jednostką napędową z pakietem wyposażenia Active wynosi 74 800 PLN (Allure 82 100zł, GT Line 92 400 zł). Wersja Long, w każdym pakiecie wyposażenia kosztuje dodatkowe 4000 zł. Podstawowy diesel BlueHDi ma 1,5 litra pojemności i moc 75 KM. Ten model jako jedyny nie jest oferowany z dłuższą karoserią. Tu ceny rozpoczynają się od 77 600 złotych. W ofercie pojawią się jeszcze dwa mocniejsze diesle o mocy 100 KM (od 82 900 zł) i 130 KM (od 89 700 zł).

""

Foto: moto.rp.pl

Peugeot Rifter ma być szpagatem pomiędzy kombi, a modelami SUV. Jest droższy od Partnera, bo jego cena rozpoczynała się od 61 100 zł. Jeśli chodzi o konkurencję to Rifterowi najbliżej do Citroena Berlingo. Za najtańszego (1,2 PureTech 110 KM0 zapłacić trzeba 61 900 zł, a za diesla (75 KM) 64 700 zł. O wiele bardziej uboga Dacia Dokker Stepway startuje z ceną 51 600 zł. Ford Tourneo Connect z podstawowym dieslem (75 KM) to wydatek co najmniej 76 199 zł.

Reklama
Reklama

Oto nowy Peugeot Rifter. Auto, które ma stać się środkiem transportu dla ludzi aktywnych. Francuzi opublikowali jego ceny w Polsce. Do wyboru będą trzy wersje wyposażenia: Active, Allure i topowa GT Line. Już samo to świadczy o nieużytkowym czy też roboczym charakterze tego auta. Peugeot Rifter oferuje dwie długości nadwozia: standardowa ma 4,4 metrową karoserię, a Long 4,75 metra. Ta druga oferowana jest zarówno w wersji 5-, jak i 7-osobowej.

Podstawowa wersja wyposażona jest w 3-cylindrowy silnik benzynowy PureTech o mocy 110 KM i pojemności 1,2 litra. Cena Riftera z taką jednostką napędową z pakietem wyposażenia Active wynosi 74 800 PLN (Allure 82 100zł, GT Line 92 400 zł). Wersja Long, w każdym pakiecie wyposażenia kosztuje dodatkowe 4000 zł. Podstawowy diesel BlueHDi ma 1,5 litra pojemności i moc 75 KM. Ten model jako jedyny nie jest oferowany z dłuższą karoserią. Tu ceny rozpoczynają się od 77 600 złotych. W ofercie pojawią się jeszcze dwa mocniejsze diesle o mocy 100 KM (od 82 900 zł) i 130 KM (od 89 700 zł).

Reklama
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy
Parking
Lexus RX 450h: Suma dobrych cech
Parking
Chińska droga do taniej elektromobilności
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Parking
McLaren razy dwa. Czyli co wybrać, gdyby…
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama