Peugeot 508: Cennik na poziomie premium

Peugeot opublikował cennik swojej najnowszej limuzyny 508. Francuzi chcą żeby nowy model konkurował również w segmencie aut premium.

Publikacja: 02.07.2018 00:35

Peugeot 508: Cennik na poziomie premium

Foto: moto.rp.pl

Nowy Peugeot bez wątpienia wygląda znakomicie. Zbudowany jest na platformie modułowej EMP2 (Efficient Modular Platform). Francuzi zrobili wszystko żeby ten samochód spodobał się klientom. Ma dobre materiały i jakość wykończenia, nowoczesne rozwiązania. To pierwszy Peugeot dostępny w opcji z systemem Night Vision, który w ciemności dzięki kamerze na podczerwień pozwala bezpieczniej podróżować w nocy.

""

Nowy 508 to zdecydowanie najładniejszy Peugeot ostatnich lat.

moto.rp.pl

W modelu 508 oferowane będą trzy silniki diesla (130 KM, 160 KM, 180 KM) i dwie jednostki benzynowe (180 KM i 225 KM). Te silniki będzie można kombinować z pięcioma pakietami wyposażenia – Active, Allure, GT Line, GT i First Edition. Ta ostatnia to wersja oferowana na początku sprzedaży, która jest wyposażona niemal w wszystko co jest na liście opcji. First Edition występuje wyłącznie z najmocniejszym dieslem i benzyną.

""

Wnętrze utrzymane w stylu Peugeota – zegary nad kierownicą.

moto.rp.pl

Cennik rozpoczyna wersja BlueHDi 130 z manualną skrzynią biegów w wersji Active. Za takiego Peugeota 508 zapłacimy co najmniej 123 900 zł. Najtańsza wersja benzynowa rozpoczyna się od modelu PureTech 180 z manualną przekładnią i również z pakietem wyposażenia Active. Cena od 131 900 zł. Benzynowy VW Passat z mocą 180 KM kosztuje 115 090 zł, za słabszego Forda Mondeo (165 KM) zapłacimy 98 630, a ceny 180 konnej Skody Superb rozpoczynają się od 102 150 zł. Oczywiście są też konkurenci Peugeota, za których zapłacimy więcej. Na tej liście jest chociażby Alfa Romeo Giulia, Mazda 6 czy BMW serii 3.

ZOBACZ TAKŻE: Peugeot 508 SW: Prawie 1800 litrów bagażnika

Nowy Peugeot 508 zapowiada się bardzo dobrze. Trochę szkoda, że kosztuje sporo i próbuje, trochę na siłę, konkurować nie z Passatem a z Arteonem. Volkswagena taka walka nie osłabi, a Francuzów nie wzmocni.

""

moto.rp.pl

Nowy Peugeot bez wątpienia wygląda znakomicie. Zbudowany jest na platformie modułowej EMP2 (Efficient Modular Platform). Francuzi zrobili wszystko żeby ten samochód spodobał się klientom. Ma dobre materiały i jakość wykończenia, nowoczesne rozwiązania. To pierwszy Peugeot dostępny w opcji z systemem Night Vision, który w ciemności dzięki kamerze na podczerwień pozwala bezpieczniej podróżować w nocy.

W modelu 508 oferowane będą trzy silniki diesla (130 KM, 160 KM, 180 KM) i dwie jednostki benzynowe (180 KM i 225 KM). Te silniki będzie można kombinować z pięcioma pakietami wyposażenia – Active, Allure, GT Line, GT i First Edition. Ta ostatnia to wersja oferowana na początku sprzedaży, która jest wyposażona niemal w wszystko co jest na liście opcji. First Edition występuje wyłącznie z najmocniejszym dieslem i benzyną.

Parking
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał Promocyjny
Ukryj auto, odzyskaj spokój i przestrzeń
Parking
Międzynarodowy dzień dbania o samochód
Parking
Opel Roks-e: Tylko do miasta
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Parking
Nowa Kia Sportage zaprojektowana specjalnie dla Europy