Nowy Peugeot bez wątpienia wygląda znakomicie. Zbudowany jest na platformie modułowej EMP2 (Efficient Modular Platform). Francuzi zrobili wszystko żeby ten samochód spodobał się klientom. Ma dobre materiały i jakość wykończenia, nowoczesne rozwiązania. To pierwszy Peugeot dostępny w opcji z systemem Night Vision, który w ciemności dzięki kamerze na podczerwień pozwala bezpieczniej podróżować w nocy.

""

Nowy 508 to zdecydowanie najładniejszy Peugeot ostatnich lat.

moto.rp.pl

W modelu 508 oferowane będą trzy silniki diesla (130 KM, 160 KM, 180 KM) i dwie jednostki benzynowe (180 KM i 225 KM). Te silniki będzie można kombinować z pięcioma pakietami wyposażenia – Active, Allure, GT Line, GT i First Edition. Ta ostatnia to wersja oferowana na początku sprzedaży, która jest wyposażona niemal w wszystko co jest na liście opcji. First Edition występuje wyłącznie z najmocniejszym dieslem i benzyną.

""

Wnętrze utrzymane w stylu Peugeota – zegary nad kierownicą.

moto.rp.pl

Cennik rozpoczyna wersja BlueHDi 130 z manualną skrzynią biegów w wersji Active. Za takiego Peugeota 508 zapłacimy co najmniej 123 900 zł. Najtańsza wersja benzynowa rozpoczyna się od modelu PureTech 180 z manualną przekładnią i również z pakietem wyposażenia Active. Cena od 131 900 zł. Benzynowy VW Passat z mocą 180 KM kosztuje 115 090 zł, za słabszego Forda Mondeo (165 KM) zapłacimy 98 630, a ceny 180 konnej Skody Superb rozpoczynają się od 102 150 zł. Oczywiście są też konkurenci Peugeota, za których zapłacimy więcej. Na tej liście jest chociażby Alfa Romeo Giulia, Mazda 6 czy BMW serii 3.

ZOBACZ TAKŻE: Peugeot 508 SW: Prawie 1800 litrów bagażnika

Nowy Peugeot 508 zapowiada się bardzo dobrze. Trochę szkoda, że kosztuje sporo i próbuje, trochę na siłę, konkurować nie z Passatem a z Arteonem. Volkswagena taka walka nie osłabi, a Francuzów nie wzmocni.

""

moto.rp.pl