Do słupka B nowe kombi jest identyczne z nową limuzyną. Ma również taką samą wysokość nadwozia (1,42 m). Bagażnik wersji SW pomieści 530 litrów. To o 30 litrów mniej niż w poprzedniej wersji, ale nowe kombi jest o kilka centymetrów krótsze. Po rozłożeniu tylnej kanapy w bagażniku zmieści się nawet 1780 litrów (VW Passat ma identyczną pojemność). Tylna klapa opcjonalnie może być otwierana elektrycznie, również przez ruch nogą pod tylnym zderzakiem. Próg załadunku bagażnika jest położony 6 cm niżej niż w poprzednim 508 SW, a otwór bagażnika jest o 2,4 cm szerszy niż w aktualnej limuzynie.
Nowy Peugeot 508 SW jest o 5 cm krótszy od swojego poprzednika
Deska rozdzielcza jest w kombi identyczna jak w limuzynie. SW przejmuje również wszystkie technologiczne nowinki jak i paletę silników. Diesle mają moc od 130 do 180 KM, silniki benzynowe od 180 do 225 KM. Tylko podstawowy diesel współpracuje z manualną skrzynią biegów. Cała reszta jednostek napędowych jest sprzężona z automatycznymi skrzyniami biegów.
ZOBACZ TAKŻE: Peugeot 508 First Edition: kosztowne pierwszeństwo
Premiera nowego modelu odbędzie się na salonie samochodowym w Paryżu (04-14 października 2018). W styczniu 2019 roku auto ma pojawić się w sprzedaży.